zaterdag 8 mei 2010

Magnolia - prinses

Bij Kristel was ik al begonnen aan dit kaartje, tenminste met het inkleuren van het stempelafdrukje...maar dat was een werk... Ik heb het ook niet gemaskerd maar de Tilda er met 3D-plakkers erop geplakt. Kreeg het maskeren niet voor elkaar, omdat de ondergrondstempel zo groot is en je dan niets meer van de Tilda ziet.
Vandaag toen Vera er was heb ik het kaartje verder afgemaakt. Ik heb er nog eentje gemaakt, maar die kan ik nog niet laten zien....


  • Dessinpapier: MMY, lijn So Sophie
  • Stempels: Magnolia
  • Tekststempel: CC Designs
  • Randpons: EK Succes
  • Bloemen: Retroflowers, EK Succes
Liefs Nicolet

33 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! leuk die magnolia en mooi papier x Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer leuk gedaan Nicolet ,strakke lay-out , superleuk papier....

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel mooi kaartje Nicolet :D!

    xxBetina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihihi wat een mooie wangetjes heel mooi weer Nicolet.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje hoor. echt een schatje. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hééé Nicolet, deze ook al zo mooi!!
    Vind deze wel een van de leukste uit de kit!
    Groetjes, agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kaartje is echt super geworden!! Het is inderdaad maar goed dat je niet gemaskerd hebt, dat was nooit goed gelukt denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig met die mooie achtergrond!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh, het is echt een prachtige kaart geworden Nicolet. Wat een verschrikkelijk lief magnoliaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie kaart Nicolet!!!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi hoi best lastig he dat maskeren soms kost dat heel wat papier teminste bij mij wel en dat moet het ook perfect ik doe het ook vaak zoals jij nu gedaan hebt en het ziet er toch super uit ik vind dit kaartje Geweldig leuk !

    groetjes cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. woww nicolet je kaartjes zijn weer geweldig mooie sketches heb je gebruikt
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig hoe je dit hebt gemaakt, die tilda in haar toren

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit kaartje vind ik ook erg leuk geworden,super.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind hem prachtig Nicolet, zo in laagjes is hij wel net zo leuk als wanneer je hem zou maskeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is wel een supermooi kaartje Nicolet! heel erg mooi gekleurd en een hele leuke stempel.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ohhhh wat een snoepie Nicolet
    gave stempeltjes
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer een hele mooie kaart.
    Ze blijven lief die Magnoliaatjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hey Nicolet,

    Tjong je bent goed bezig geweest zeg ;) weer een toppertje. Wat leuk om te zien zeg.

    Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nicolet, het is weer een plaatje! Heel erg mooi.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je kaartje is weer super geworden en wat een liefie hé dit stempeltje
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oooh Nicolet, wat heb je weer veel gemaakt afgelopen week, en zó leuk allemaal. Ook het kaarsenmandje vind ik zeer crea!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje!
    Nog een weekje vakantie.... Zit zelf net lekker in het ritme van creativiteit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief kaartje is het geworden.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een heel mooi kaartje Nicolet leuk ee die newe magnoliaatjes
    Gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wow!
    This is so very beautiful!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een super mooi kaartje Nicolet!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful colouring and layout. Tilda looks sooo sweet on this pretty card.

    xoxo,
    Lori

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is weer een leuk schattig kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super mooi kaartje !
    Het is even een werk maar dan heb je ook wat he ;-)

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet