dinsdag 13 april 2010

Wat ben je sterk

Haha, daar ben ik weer met een kaartje.... is wel de laatste hoor voor vandaag!
Ik ben vandaag bij mijn zusje Kristel geweest om te freubelen en daar heb ik dit onderstaande kaartje gemaakt.

Een paar weken geleden heeft Renata een oproep gedaan om een stempel te kopen die Karen´s Doodles heeft ontworpen voor Daan. Dit jongetje is ernstig ziek! De vraag was om een kaartje met het desbetreffende afdrukje naar hem toe te sturen om hem een hart onder de riem te steken. Dit is mijn bijdrage voor hem. Je kunt nog steeds deze digistamp bestellen bij creatiefonline@upcmail.nl Zij heeft tevens ook het adres waar het kaartje heengestuurd kan worden.


Liefs Nicolet

36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart voor Daan!!! Wat zal hij daar blij mee zijn Nicolet.
    Ook je andere kaartje is schitterend.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart geworden, heb hem ook nog even op de foto en dan kan hij op de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je allemaal weer superleuke kaartjes gemaakt.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolet,

    Ik vind het een topper van een kaart!!!!!!!!! En leuk dat jullie weer saampjes hebben geknutseld.

    Hugs
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is lekker stoer geworden!
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje voor daan ook je andere kaartje is geweldig mooi
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Nicolet, echt een jongenskaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaartjes heb je weer gemaakt! Allemaal erg mooi hoor.
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige jongens kaart heb je gemaakt super zeg

    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. geweldige kaart heb je er van gemaakt nicolet :D
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje en een super leuk gebaar.
    gr,lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart weer hoor, mooie kleuren papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart zeg. echt gaaf stempeltje. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nicolet, Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Daan! Heel gaaf stempeltje voor een jongen en mooi tekstje erbij.
    p.s heb jij ook zo'n zin in aardbeien?
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gave stoere kaart zeg vind deze super, ik heb jaren ook karate gedaan mooi hoor groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf kaartje Nicolet
    lekkere stroere stempel
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Nicolet, dank dat je bij mij volger bent geworden. Als je mee wilt doen met mijn scorpla candy kijk dan even voor de spelregels op mijn blog. Vandaag ben ik jou 100ste volger geworden. Dat vind ik wel leuk.

    Groetjes Scrapfanaat Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super hoor je kaartje hij zal er erg blij mee zijn.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik vind hem prachtig Nicolet !
    ook de sketch is erg mooi !

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je de laatste tijd weer prachtige kaartjes gemaakt zeg!!!! Echt ontzettend mooi!

    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat had je goed gezien Nicolet. Ik heb inmiddels de tekst aangepast. Dat was ik er even vergeten bij te schrijven.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gaaf kaartje Nicolet! Mooi papier en gave kleuren. Daan al vast heel blij zijn met je kaart!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend mooi is ie geworden Nicolet!
    Daan zal er blij mee zijn.

    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superkaartje Nicolet!!
    Daar zal Daan erg blij mee zijn en de tekst is ook zo toepasselijk!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt voor Daan, hij zal er vast blij mee zijn...
    Leuk trouwens dat je volger bent geworden op mijn blog...
    Groetjes Petri

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een ontzettend leuk kaartje weer!
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Beetje laat misschien, maar hier nog een reactie.
    Hij is echt erg mooi geworden!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een lekkere stoere kaart Nicolet! Een echte jongenskaart met die kleuren, heel gaaf!

    Enne...onwijs bedankt dat je mee doet!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig Nicolet, en nog voor een goed doel ook!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet