zondag 25 april 2010

Een blogcandy

Dit bericht blijft tot zondag 25 april bovenaan staan. Voor nieuwe berichten graag even iets naar beneden scrollen.

Ik ben totaal verbaast.... Ik heb meer dan honderd bloggers en heb meer dan 21000 blogbezoeken gehad. Ik vond het onvoorstelbaar!! Om jullie daar allemaal heel hartelijk voor te bedanken heb ik een blogcandy voor jullie van 2 stempels van Stampavie.

Deze twee zijn te winnen door een berichtje achter te laten bij dit bericht en door een volger te zijn. Uiteraard mag je dit ook worden!! (haha ;-)

Liefs Nicolet

62 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met zoveel volgers en bezoekers, leuk toch !
    Ik volg je blog al en wil graag een gokje wagen

    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd leuk hoor zoveel volgers! Zelf ben ik sinds ik mijn blog heb ook al volger en ik moet zeggen dat ik met liefde jou blog volg omdat je altijd zulke mooie dingen maakt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met zoveel volgers en 21.000 bezoekers. Als trouwe volger laat ik een berichtje bij je achter. Je weet maar nooit ;-).

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Nicolet met meer dan 100 volgers! Het is ook erg leuk om jou blog te bezoeken en al je mooie kaarten te bewonderen!
    Je volger ben ik al, maar wil graag een kansje maken.
    Je candy is erg schattig.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig Nicolet!!
    Tis ook een feestje om op je blog rond te kijken:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met zoveel volgers en bezoekers. Wat een lieve stempeltjes!! Doe graag mee.. Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteer Nicolet met zoveel volgers en bezoekers, wat een leuke Candy..... daar wil ik ook graag even een berichtje voor achterlaten.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Nicolet!!! Op naar de 200 :)
    Leuk dat je 2 stempels weggeeft. vind ze erg schattig.

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicolet,
    gefeliciteerd hoor en ik wil heel graag mee doen met deze candy, volger ben ik al en ik zal een link op mijn blog zetten. Ik heb trouwens ook wat candy weg te geven
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal superrr....Gefeliciteerd met de eerste mijlpaal 100 volgers...dat worden er vast en zeker meer , want je maakt prachtige kaartjes!
    uiteraard wil ik ook meedingen naar je leuke candy , want je weet maar nooit !

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met zoveel volgers en bezoekers Nicolet!
    Je maakt ook prachtige kaartjes en creaties dus dik verdiend je behaalde aantal.
    Ooooh wat een leuke stempels ga je weggeven zeg...... volgen doe ik je al een gehele tijd dus dat zit wel goed...... en ook ik wil wel een gokje wagen naar de leuke stempels.

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Nicolet, van harte gefeliciteerd met zoveel volgers, is toch een stukje waardering voor je blog en voor alle mooie kaarten die je maakt! Leuk dat je dit wil vieren met deze leuke candy, ik doe graag mee hoor! Ik zet je candy gelijk op mijn blog. Fijne avond nog! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw dat zijn best veel volgers!
    Geweldig zeg.
    Ik was al volger van je, en ik doe zeker mee.

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nicolet,

    van harte gefeliciteerd, je hebt het verdiend met al je mooie creaties. Ik blijf je dan ook volgen op de voet, hi,hi,hi... Natuurlijk doe ik heel graag mee!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow suppers zeg dat je al zoveel volgers en bezoekers heb gehad :D gefeliciteerddddddd ik wens je ook nog vele volgers en bezoekers toe hoor
    lieve stempels geef je weg zeg :D
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Nicolet, snap het wel hoor al die volgers, je maakt zulke mooie kaartjes! En leuk dat je een candy doet.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. erg goed hoor hoop dat dit voor mij ook is weggelegd
    gefelciciteerd ermee
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi hoi, wat n leuke blog heb je zeg.
    en dan ook nog zo'n schattigge candy.
    ook ik waag dus bij deze graag n gkje.
    nu nog ff zoeken waar ik volger kan worden.
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met zoveel blogvolgers en bezoekers,super.
    En helemaal top dat je daar een blogcandy aan plakt.
    Ik doe mee,volger was ik al.

    x Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hee hartstikke goed meid, gefeliciteerd hoor!
    Tja dat krijg je als je van die mooie dingen maakt he ;-)

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, via het Nederlands Karens Doodles blog, kwam ik bij jou terecht en toen zag ik deze leuke candy, duss...ik ben meteen je volger geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gefelicieerd met de eerste honderd op naar de volgende honderd succes en kom snel terug voor je nieuwe creaties en nieuwtjes

    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Nicolet je wordt nog eens beroemd, gefeliciteerd. Ik doe mee voor de candy, ik was al een trouwe volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd 100 volgers!!!

    Wij doen natuurlijk mee 2 van die schattige stempels,die kunnen we niet afslaan,

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nicolet, gefeliciteerd. Ik volg je blog al en wil ook graag een kansje wagen.
    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wowww, zoveel volgers en bezoekjes is echt geweldig! Ik heb deze week ook maar eens een teller op m´n blog gezet. Geen idee hoeveel bezoekers ik de afgelopen twee jaar heb gehad maar laaaaaaang niet zoveel als jij!!

    Gefeliciteerd hoor enne die candy....ik link ´m ook even op mijn blog ;)
    Groetjes, Marjolijne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gefeliciteerd Nicolet met zoveel volgers. Ik vind het leuk om steeds terug te komen op je blog e maakt erg leuke kaarten. Ik wil graag een gokje wagen aan jou candy hoor.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat goed! gefeliciteerd met zoveel volgers! En wat leuk dat je een candy weggeeft. Ik doe graag me. Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Nicolet,

    Yihoe! Ik ben volger nummer 110! Wat een mooi aantal, zeg! Ik zag dat je ook in Amersfoort woont, ik ook! Wat maak je ontzettend leuke kaarten, ik ga je blog met veel plezier volgen. Ik ben zelf nog redelijk nieuw in blogland en ook in kaartenland, maar wat is het leuk, zeg! Natuurlijk ding ik heel graag mee naar je mooie candy, leuk! En ik kijk uit naar je volgende creaties!

    Groetjes,
    Wendy

    P.S. Hoe kun je zien hoe veel bezoekers je hebt gehad op je blog?

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd meis met je succes
    kan alleen nog maar beter met je gaan
    groetjes lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. gefeliciteerd met je aantal volgers, je gaat als een speer,
    wat een lieve stempeltjes ga je weggeven, ik wil graag een gokje wagen.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met zoveel volgers Nicolet!!!
    Een superleuke candy geef je weg...ik ga ook een kansje wagen..
    'k Zet de candy ook zo ff op m'n blog. Wie weet, krijg je nog meer volgers erbij..hihihi

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Nicolet,

    Super zeg over de 110 volgers inmiddels,Wouzers...dat haal ik never,hihi.
    Geetf niets ik vind je Candy helemaal het einde vooral die in de regen,dus ik probeer het ook.
    Dank je voor deze kans enne iedereen Succes natuurlijk.

    Lieve groetjes
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hee nicolet

    bedankt voor je reactie op mijn kaarten.
    Ik dacht even bij nicolet kijken en zag toen deze blogcandy dus ik doe mee.
    Volgen doe ik je blog sinds kort maar zal dat zeker nog wel blijven doen.

    groetjes en tot blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super zoveel volgers! Daar kan ik alleen nog maar van dromen..
    Ik was nog geen volger, maar nu dus wel ;)
    En uiteraard wil ik ook graag meedoen met de candy. Zou geweldig zijn om te winnen, vind de stempels van Gillian Roberts echt te gek!! Ben nu iets meer als een maand in blog-land, maar heb al een paar favorieten ontdekt! Gillian is echt een geweldig tekenaar/ontwerpster!!
    Ik ga zeker nog eens wat meer inspiratie opdoen bij je.
    Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke candy, ik wil ook wel een gokje wagen, veel succes!!

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. gefeliciteerd met je 113 volgers hihi top hoor en ik kom graag bij je langs ga toch gokje wagen voor je candy doeiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heeej Nicolet!!

    Wat gaaf dat je zoveel bezoekers en volgers hebt!
    En wat super leuk dat je deze super lieve stempeltjes als candy weggeeft!
    Ik ben meteen volger geworden en je candy staat in mn sidebar!!

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  39. jeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh gefeliciteerd leuke stempels zeg.

    je maakt mooie dingen hoor.
    Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteert Nicolet
    100 hoop ik ook eens te behalen hihi.
    Maar ja wie mooie dingen maakt he ;)

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Gefeliciteerd Nicolet,
    ik hoop dat ik zoveel volgers ooit krijg! ik ben volger geworden en zet je candy straks ook even in mijn sidebar.

    super leuke candy!!

    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Allereerst: Gefeliciteerd met je mooie aantal volgers EN bezoekers. Ben eerst eens een kijkje op je blog gaan nemen, wat maak jij leuke kaarten zeg. Ik ben daarom ook volger geworden en wil graag meedoen met je candy.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  43. gefeliciteerd met je 100 volgsters.

    Ik doe graag mee met je candy en zet het in mijn sidebar. Heel veel suc6 met je candy.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  44. gefeliciteerd, Nicolet! super leuke blog candy!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. I am a follower also and added a link to the sidebar
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Nicolet! Gefeliciteerd met je nu al bijna 22.000!! hits!
    En inmiddels ben ik volger 119!
    Wat een leuke candy vier je het mee!Ik ben helemaal verliefd op dat schattige egeltje!Dus ik waag graag een gokje mee als dat mag?
    Ik heb een link op mijn blog :Stempelientje gezet.
    Ik wil nog even zeggen dat ik vind dat je prachtige zachte kleuren gebruikt voor je kaarten,ik wil dat ook eens gaan proberen omdat het zo moois is,op de 1 of andere manier pak ik toch altijd weer de knallende kleuren...
    Ik heb ook nog 2 candies op mijn blog staan waarvan er vandaag 1 afloopt,doe gerust mee als je wilt.
    Groetjes van Stempelientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Nicolet gefeliciteerd met zoveel volgers. Je creaties zijn altijd prachtig, dus je verdient het hoor.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Nicolet, Wat een leuke candy heb jij. Ben helemaal weg van de stempels. Ben gelijk volger geworden ook omdat ik je blog heel leuk vindt. Heb een link in de site-bar geplaatst.
    Groetjes Brenda en AStrid
    dekaartjesvanastrid.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Gefeliciteerd met je volgers.
    Ben ook volger geworden.
    groetjes
    Tessa
    www.tessaskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Happy you dat je al zoveel volgers en bezokers hebt gehad... zullen er heel wat bijkomen, waaronder ikkes...

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Super he wat lleuk zoveel volgers !!!
    Groetjes Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Congratulations! I found you from Riane's blog. I'd love to join in:)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hoi Nicolet

    gefeliciteerd met zoveel volgers,geen wonder met de mooie dingen die jij maakt.Het is altijd een groot plezier om bij jou op bezoek te komen.Daarnaast is het ook nog eens leuk dat je tijd hebt om o.a bij mij op bezoek te komen.
    Je hebt de award dus ook dubbeldik verdient.
    Kan je alleen nog heel veel bloggerplezier toewensen.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hallo Nicolet,
    zag je candy bij een vriendin erop staan, heel erg leuk. Leuk dat je zoveel volgers hebt. Ben pas net begonnen en heb er dus nog niet zoveel. Ach... komt vast goed.
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een ontzettend leuek stempels. Ook ik wil wel een gokje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd met zoveel volgers en bezoekers. Als trouwe volger laat ik een berichtje bij je achter
    en wat een leuke stempeltjes supper
    ik volg je al en ga een gokje wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Gefeliciteerd Nicolet! Wat 'n super leuke blogcandy!

    Fijn weekend!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Super candy! thanks for the chance to win!
    link in my sidebar and a follower!
    http://tatusya.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hi Nicolet!Congratulations on having 100 followers!I hope I can take part in this candy?I am a new follower.
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ich probier es auch einmal.Dein Blog gefällt mir gut.
    LG Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  61. great candy Nicolet :) I've added a link in my sidebar and I'm a follower! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public in post on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am new follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet