vrijdag 2 april 2010

Een award

Zag net dat ik een award heb gekregen van mijn mede DT-lid van Karens Doodles, Renata!
Dank je wel Renata hiervoor!!

Daarbij zat ook de vraag 10 dingen over jezelf te vertellen.

Ik woon in het midden van het land
Ben mede-beheerster bij de club Scrap en Stempel
Ben DT-lid van Karen's Doodles NL
Ben leerkracht in het basisonderwijs
In mijn vrije tijd maak ik kaartjes
Vind het leuk om dagjes af te spreken met scrap-vriendinnen
Vind het leuk om verschillende blogs af te struinen
Ik ga graag naar scrapwinkels
Lezen is ook een favoriete hobby van mij
Ik zit op aquavaria

Nu mag ik dit award doorgeven aan 10 mensen:
Kristel, Vera, Katinka, Angelique, Corry, Alina, Greet, Yvonne, Krista en Leonie.

Liefs Nicolet

10 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolet,
    Je moet me even helpen hoor! Wat is precies een award en wat moet ik er precies mee doen?? Ben nog zo nieuw in blogland dat ik het echt niet weet,misschien een beetje dom?
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Nicole wat ontzettend leuk dat je mij daarbij uitgekozen hebt! Las net je berichtje dus ik ga vanmiddag een poging doen mijn award erop te zetten! Ben er trots op! Weet niet of het mij ook lukt om een link onder de nanen te zetten. Wat leuk dat ik jou inspireer, ik heb juist altijd het idee dat het veel meer andersom is hoor, vind jouw blog geweldig!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je award je hebt hem dubbel en dwars verdient,
    fijn weekend
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolet,
    Gefeliciteerd met je Award!
    Lief van je dat je hem ook met mij wilt delen, maar ik plaats ze sinds kort niet meer op mijn blog,(omdat je bij de meeste awards steeds dezelfde dingen moet vermelden) maar altijd leuk om te horen als iemand aan je denkt.

    Fijne paasdagen
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met de award, Nicolet en wat lief dat je aan mij denkt!
    fijne Paasdagen!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Nicolet,
    Wat lief dat je aan mij gedacht hebt.
    Ga de award op mijn blog zetten.
    Fijne paasdagen.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je award ! Leuk.... zal hem morgen op mijn blog zetten !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je award Nicolet, ik zal hem zo op mn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicolet,

    Hij staat op mijn blog hoor, is helemaal gelukt!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet