zaterdag 24 april 2010

Challenge Papertake Weekly

Deze week heb ik niet zo veel gedaan.... Had weinig tot geen puf. Alleen deze kaart heb ik gemaakt nav de challenge van Papertake Weekly sketch # 39.
Ik heb het vrij simpel gehouden omdat ik de digi zo geweldig vind en daar nu echt je oog op valt.
De digi is van Karen's Doodles. Daar zijn nu weer hele leuke nieuwe bijgekomen, neem maar eens een kijkje!


  • Dessinpapier: SEI, lijn Madeleine
  • Stempel: Karen's Doodles
  • Tekststempel: CC Designs

Liefs Nicolet

28 opmerkingen:

  1. wat een leukerd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief kaartje Nicolet.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolet
    wat een prachtig kaartje weer.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!
    I love your fabulous card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig en simpel mooie kaart Nicolet.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Nicolet, inderdaad, de stempel is erg gaaf, daar moet niet te veel om heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw je kaartje is echt heel leuk geworden,
    wat een leuk afdrukje
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is erg leuk! Een geweldige digi van Rosi he?
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Rosie is en blijft toch schattig he?Mooie kaart weer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het werkelijkwaar weer
    een bjoetie van een kaart!

    en die zin komt wel weer hoor ! heb er nl ook steeds met vlagen last van ....

    Liefs en een goed weekend!
    Katinka
    PS...had je mijn mail van laatst
    (11-4)nog gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Nicolet!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Nicolet!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nicolet,hij is weer helemaal geweldig, wat een super leuke stempel is dat zeg!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaart!
    Leuk dat je volger van mijn blog bent geworden! Bedankt!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een geweldig mooi kaartje Nicolet.
    Het stempeltje is zo leuk.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O wouwwwwwwwwwww Nicolet :) wat een toppertje zeg ;) en heerlijk met een stikseltje te werk gegaan. Leuk is dat he, wel veel werk :) maar wel supers leuk.
    En nog hartelijk bedankt voor je kaart ;) ik vind hem helemaal te gek!!!!!!!!!

    Big hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er staat iets op mijn blog voor jou ! Zie links bovenaan...

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow hij is me gaaf geworden nicolet :D
    en leuke digistamp heb je weer gebruikt
    fijne zondag verder
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat gevoel van weinig puf ken ik meid maar je kaart is prachtig geworden.
    Precies goed zo!!!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi mooie kaartje zeg!
    ik ga ook met deze challenge mee doen, ga er nu even een kaartje voor maken.

    maar ik had een vraagje ik heb net digi stamps bij karendoodles besteld, hoelang duurde het bij jou voor dat je het binnen had?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nicolet!!

    Dank je wel voor je leuke reactie!!
    Enne...dit is een super leuk kaartje!!

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Nicolet,

    Bedankt voor je tip voor de teller op het blog, ik had hem inderdaad gevonden, fijn zo! Wat leuk dat je ook mijn volger bent geworden! Je hebt ook weer een mooie kaart gemaakt, zeg, inderdaad erg leuk die digi!! Ik hoop dat je een kans maakt.
    Ik woon zelf in de buurt van de Koppelpoort, dus niet super in de buurt, maar wel dezelfde stad natuurlijk, da's ook leuk!
    Fijne avond en fijne week!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een harstikke leuk en geinig kaartje !!

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Too cute! Another fab card with an awesome sketch.

    xoxo,
    Lori

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel leuk geworden, Nicolet, lief stempeltje!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Geweldig kaartje Nicolet! Echt een hele leuke afbeelding en zoals altijd weer heel mooi inegkleurd!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet