zondag 11 april 2010

Art Specially Event

Gisteren ben ik samen met Vera, Johanna en Nathalie naar Zeist naar het Art Specially Event geweest. Was erg leuk, maar wat druk zeg!! Je kon niet eens fatsoenlijk kijken....dat vond ik wel erg jammer!! We zijn er ook niet zo heel lang geweest. Lekker rondgestruind en wat inkopen gedaan en daarna weer richting huis.
Ik heb het nieuwe magnolia-tijdschrift meegenomen, 4 magnoliastempels, wat papier van MME en een pakket kraftpapier. Dus ik kom voorlopig wel weer vooruit.
Nog wat bekenden gezien van clubs en blogland, dus dat was wel leuk...

Liefs Nicolet

13 opmerkingen:

  1. ja ik vond het ook echt mega druk hoor! ik hou daar ook niet van. maar later werd het gelukkig wat rustiger :) maar een zeer geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je nieuwe aankopen Nicolet. Gaaf is die weer He? het nieuwe magnolia Magazine.
    ik zie je creaties wel weer voorbij komen met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Nicolet, ik heb op verschillende blogs al heel leuke reacties gelezen over de beurs, ik ben er nog nooit geweest en kon ook niet maar wil er zeker een volgede keer heen! Al ben ik niet zo van al die drukte...maar goed dat moet je er dan schijnbaar even voor over hebben. Het lijkt me wel geweldig om zoveel moois bij elkaar te zien! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dat je zulke leuke spulletjes hebt gekocht!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was inderdaad ontzettend druk, vond dat wel jammer. Gelukkig kon je de laatste paar uur wat rustiger lopen.
    Wat jammer dat ik jullie niet gezien heb (het was ook zo druk :))!
    Ik kijk alweer uit naar je nieuwe creaties!

    *hugs*
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OH... en wat een gave bloglayout heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolet,
    Vandaag ben ik ook afgereisd naar Zeist en het was idd geweldig! Magnolia heb ik kunnen weerstaan maar de stempels van Different Colours niet. Zeker voor herhaling vatbaar! Wat een leuke nieuwe blog layout heb je, echt heel mooi!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag was het ook druk, maar je kon overal bij ;)
    Ik heb genoten vandaag ;0)
    Veel plezier met je aankopen en ik ben benieuwd naar de kaartjes die je ermee maakt!

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer van de drukte maar zo te horen heb je toch nog leuke dingen kunnen scoren. wat een mooie nieuwe bloglayout heb je gemaakt super,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Nicolet!

    Zo te horen heb je het naar je zin gehad op Art Specially. Ik was er ook gisteren en vond het inderdaad erg druk, iets te! Ik ben benieuwd naar je nieuwe aanwinsten! Ik kon bij Magnolia ook de verleiding niet weerstaan (net als vele anderen, want oei wat was het druk bij magnolia). Geniet maar lekker van je aanwinsten en ik zie al het moois vanzelf verschijnen! :)

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat het zo druk was, maarrrr goed geslaagd met inkopen doen lees ik en dat betekent: thuis lekker nagenieten van al je scrap goodies. Leuk dat je mijn blog volgt!
    Groetjes, Shirley

    BeantwoordenVerwijderen
  12. veel plezier met je nieuwe spullen, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat het zaterdag zo druk was Nicolet, zondag was heel goed te doen.

    Heel veel plezier met je nieuwe spulletjes meid!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet