donderdag 11 maart 2010

Weer een kaartje.

Gisteravond heb ik dit kaartje gemaakt met een digistamp van Karen Doodles, Fairy Fun. Het papier had ik nog. Ik zag het kaartje van Bernadet, toevallig ook hetzelfde stempeltje. En die vond ik zo mooi, dus ben met dat papier aan de slag gegaan. de stempel heb ik ingekleurd met distressinkt. Dat ging super. Dus wil je digistamps inkleuren met distress, dan is een Epsonprinter een goeie. Die heeft bij sommige printers watervaste inkt!!



De bloemetjes die ik gebruikt heb zijn ook bijzonder. Twee vriendinnen, Anjelka en Gerdieneke zijn een heerlijk weekendje naar Valencia geweest en daar hadden ze ook een scrapwinkel!! Daar hebben ze voor mij deze bloemetjes meegebracht. Bedankt meiden!!
Liefs Nicolet

34 opmerkingen:

  1. wauw! ik vind hem ontzettend mooi gekleurd. heb wel de distress inkten. maar toch pak ik sneller mijn copics. dat gaat me gewoon wat sneller af.
    stom eigenlijk he?
    wat lief dat je vriendinnen die bloemen meebrachten. lief hoor!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je kaartje helemaal super. echt heel erg mooi, wat een leuke digistamp. Jammer kan ik niet mee praten over het inkleuren met distress maar dat komt waarschijnlijk nog wel eens. Jij hebt het in iedergeval super onder de knie want hij is geweldig ingekleurd.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een schitterend kaartje erg mooi!! En wat knap gedaan met distress inkt. Het ziet er toppie uit.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart prachtige kleuren, en wat een stel lieve vriendinnen heb je leuk hoor zo'n verassing!
    Mooie foto's van je weekend vlieland lekker genoten begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg leuk geworden ! Leuke stempel en mooi ingekleurd. Ik heb zelf maar 2 kleuren distress, maar bij de eerstvolgende beurs wat extra kleuren kopen zodat ik ook wat meer kan inkleuren met Distress, want het is toch wel erg mooi. Liefs Daan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje en zo lekker vrolijk in die frisse kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Nicolet! Leuk stempeltje ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een harstikke mooi kaartje Nicolet en wat een lieve vriendinnen de bloemetjes zijn Top!!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een supper leuk kaartje heb je gemaakt nicolet
    en leuke digi stamp joh
    top kaartje weer :D
    groetjes desirée

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nicolet, ik vind je kaart prachtig geworden. Wat kun jij mooi kleuren zeg!! Schitterend.

    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuk kaartje Nicolet.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicolet,

    Nou dat zijn hele bijzondere bloemkes ;) en ze zijn leuk zeg! Zo zie je maar gelukkig kom je overal scrap tegen. En je kaartjes is heerlijk om te zien, lekkere groene kleurtjes! En ja ik kan er ook niet overmee praten met inkleuren op het gebied van distresinkt maar vind het er wel prachtig uit zien!

    Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje, prachtige kleuren en idd met die distress inkt heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje Nicolet
    en wat een heerlijke kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje! Wat leuk dat je vriendinnen die mooie bloemen voor je meebrachten.
    Ik werk altijd met aquarelpotloden om mijn stempels in te kleuren. Volgens mij is het ook niet zo eenvoudig om een afbeelding met inkt in te kleuren, maar bij jou is het heel goed gelukt, zie ik. :D
    Tot ziens, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superkaartje Nicolet! EEn heel schattig afdrukje en erg mooi ingekleurd.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super kaart en gaaf dat het je goed lukt met de printer
    en fijn dat je belde :D!
    groetjes lil

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig kaartje weer Nicolet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow!
    Such a beautiful card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een lief kaartje, met een prachtige digi.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een super mooie kaart, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een heerlijk kaartje Nicolet! vind het afdrukje echt ontzettend schattig en ze is echt prachtig ingekleurd!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nicolet:
    I love your card! It is soo cute :-) Hugs, Karen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. schitterend ksaartje nicolet, mooi papier heb je gebruikt
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje!!! Ik vind het stempeltje helemaal superrrrr!!!!!
    liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik vind het een super mooie kaart.

    Groetjes helma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi kaartje geworden gave kleuren en hippe bloemen.Een printer met watervast inkt.....hmmm yummie.
    fijne zondag nog groetjes,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A lovely card, the image is so pretty!
    Clairex

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtig kaartje Nicolet
    het inkleuren met distress gaat je ook heel errug goed af hoor.
    Hihi en dat papier blijft mooi hè;)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Nicolet,

    Via via ben ik op je blog gekomen. Ik weet niet of je me nog kent. We hebben samen wel eens gecropt bij Pien in Hilversum. Leuk om je zo weer tegen te komen en je maakt hele leuke kaartjes. Ik ga je blog zeker volgen.

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super schattig kaartje weer, Nicolet! Wat 'n lieve vriendinnen heb jij zeg ;-)

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart Nicolet! Heel mooi gekleurd en wat gaaf dat je een printer met watervaste inkt hebt. Dat wil ik ook nog eens hebben want dan je inderdaad ook al je digi's met distress inkt kleuren.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet