donderdag 4 maart 2010

Te laat...

Ja....ook ik ben wel eens te laat met een verjaardagskaartje. Daarom heb ik deze gemaakt.
Het afdrukje met het tijgertje vind ik zooo geweldig! Het is een digistamp van Karen Doodles.
Ik heb ze ingekleurd met mijn Prisma´s!


  • Dessinpapier:
  • Stempel: digistamp Karen Doodles
  • Tekststempel: Inkadinkado
  • Rhinestones: Kaiserscraft
  • Randpons: EK Succes
  • Bloemen: ?

Vandaag heb ik ook een nieuwe printer gekocht, een Epson. Deze printer print met watervaste inkt, dus als het goed is kan ik met mijn distressinkt werken. Dat ga ik vanmiddag maar eens lekker uitproberen. Ga nu eerst even een uurtje op school werken.

Liefs Nicolet

22 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk kaartje Nicolet!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Nicolet ja dat overkomt ons allemaal wel eens he maar beter laat dan nooit ik vind hem schitterend lekker vrolijke kleuren en degene die je vergeten hebt vergeeft het je vast wel als ze zo`n mooie kaart krijgt
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je kaartje is prachtig geworden en wat een mooie digi .
    succes met je nieuwe printer
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was wat vergeten in het vorige berichtje! Het is een super vrolijke kaart. Ook al is het dan te laat, deze kaart maakt alles weer goed.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Nicolet
    en een hele lieve digi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo dat is een leuk kaartje geworden zeg :D
    en succes met je printer ik ben benieuwd
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh I love your totally fabulous card!
    So cute!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 'k Vind het een leuke kaart Nicolet.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een scheetje geworden Nicolet

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje!
    Ik weet niet of ik het al gezegd heb, maar nog een dikke proficiat dat je bij het DT van Karen's Doodles hoort. Je verdient het!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lieverd, en ik denk dat ze het niet erg vinden dat deze prachtige kaart een beetje te laat was

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met zo'n leuk kaartje heb je het vast helemaal goed gemaakt! Het is nl echt een droppie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met deze kaart is het niet erg dat hij te laat komt. Het afdrukje is echt schattig!
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Nicolet

    Wat heb je weer een super leuk kaartje gemaakt, en het papier is ook geweldig lief!!

    Veel liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och wat een schatje! Hele leuke afbeelding en geweldige design papier!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi nicolet,
    heel leuk kaartje heb je gemaakt, en veel plezier op vlieland!
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nicolet this wel een schitterend kaartje zeg gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Wat een prachtige kaart en leuk dat je mijn volger bent geworden. Heb je bij deze ook toegevoegd om te volgen.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De kaart is heel erg leuk geworden. Mooi papier en de stempel vind ik ook mooi. Goed gedaan hoor! Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig leuk kaartje Nicolet!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet