dinsdag 16 maart 2010

Nogmaals voorjaar.

Dit papier blijf ik geweldig vinden!! Wederom heb ik er twee voorjaarskaarten mee gemaakt. Voor beide kaarten heb ik weer twee nieuwe Magnolia´s gebruikt.
Dit bovenste kaartje heb ik gisteravond met Vera gemaakt via msn. Ik had de sketch uitgezocht, komt bij Hobbystempels vandaan. (Dank je Marga...)
Het onderste kaartje is nav de SOL bij de club "Scrapmutsen". Daar had Marianna een schets neergezet waar een kaartje van gemaakt moest worden. (Jij ook bedankt Marianna)




Liefs Nicolet

17 opmerkingen:

  1. schitterende kaarttjes nicolet, ook het papier is erg mooi
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige lentekaartjes met magnolia Nicolet!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja getsie je gaat zo snel dat ik het niet meer bij kan houden Nicolet! wahaha lol:)
    Het zijn allemaal beauty van kaartjes zeg, smullen. Wat lief en wat mooi ingekleurd, heerlijke groene tinten :) I'm loving it!

    Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatjes, prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaartjes geworden Nico! Mooie kleurtjes!
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig zijn ze Nicolet wat een schattige stempeltjes ik vind ze allebij SUPERS !!!
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het papier is ook erg mooi. Wat een prachtige stempels.
    groetjes GReet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhhh deze zijn ook geweldig Nicolet, heerlijke kleuren en die paasstempeltjes, ze zijn zo lief.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi Nicolet en prachtig papier!
    groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die lentekriebels voel ik hier helemaal :P Geweldige kaartjes, echt heel erg leuk. En dat papier.....blijft prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten Nicolet! Leuk papier ook!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf Nicolet en heerlijk papier!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooooh wat super zeg!!
    En dat stempeltje van Magnolia waar ze in dat ei zit.... die moet ik hebbennnnnnnnn hihihii zucht, daar gaan we weer!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaartjes! Hele lieve vrolijke kleuren en zo mooi gekleurd!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw je kaartjes zijn erg mooi geworden.
    echt super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful cards! Fab colouring. What do you use to colour your stamped images?

    xoxo,
    Lori

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet