dinsdag 9 maart 2010

Het is zover...

Het is vandaag eindelijk zover.... De eerste challenge van Karen Doodles is van start gegaan!!
Je kunt een kaart maken naar aanleiding van de schets die gemaakt is. En de prijzen die je kunt winnen zijn echt super!!
1e prijs: 1 digitale stempel die je zelf mag bedenken en een naam mag geven en 2 Karen's Doodles digitale stempels naar keuze.
2e prijs: 2 Karen's Doodles digitale stempels naar keuze.
3e prijs: 1 Karen's Doodles digitale stempel naar keuze.

Voor meer informatie en de kaarten van de DT-leden, moet je maar eens een kijkje nemen op het Nederlandse uidagingen blog.
Dit is mijn bijdrage voor deze week:


Oja, wil je ook meedoen en heb je geen digistamp van Karen Doodles... Ze heeft nu een geweldige aanbieding..... Je kunt er 3 digistamps kopen en de 4e is gratis!! Ga maar eens kijken!!
Rest mij alleen nog te zeggen...Succes met maken en ik ben erg benieuwd naar jullie creaties!!
Liefs Nicolet

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke , vrolijke kaart .... stempeltje is ook errug leuk ! Zal vandaag eens gaan neuzen voor een leuke digi!

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi nicolet
    wat een geweldige kaart heb je gemaakt zeg en ook erg leuk deze digi stamp :D
    ik ga ook zeker neuzen daar hoor bedankt voor de link :D
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Nicolet ;0)
    Lekker vrolijk!

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaartje is prachtig geworden . en wat een mooie afdrukje helemaal super
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh wat is die leuk prachtige kaart heb je ervan gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja ik zag je kaart al staan! leuk! ik ga denk ik ook een poging doen met meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolet,

    Heel mooi, vrolijk kaartje is het geworden!! xx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooie kaartje heb je gemaakt Nicolet, ook de kleuren zijn lekker fris.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is heel mooi geworden ,iemand gaat daar heel erg blij van worden

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart leuk dat tijgertje zo lekker vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de kaart geweldig.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel vrolijk kaartje is het Nicolet!!!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje van een kaart! Hele leuke afbeelding en je hebt mooie kleuren gebruikt!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wowww Nicolet Wat een super gaaf kaartje, prachtig papier en een hele leuke digi.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vrolijke kaart!
    En het teigertje is ook heel lief
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel erg mooi kaartje, Nicolet, leuk stempeltje!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het is en blijft een lief kaartje
    liefs anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart! Ik vind het papier wat je gebruikt hebt geweldig.

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schatje is dat tijgertje toch! Iemand zal hier heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat en lekkere,vrolijke kaart Nicolet! EEn leuke afbeelding.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Nicolet,
    wat een leuke lieve kaart is dat zeg. En wel een heel leuke digistempel zeg! Leuk dat je nu ook mijn blog volgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Helemaal leuk Nicolet ... zo heerlijk vrolijk!!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. lief kaartje en mooie stempel.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi Nicolet,

    Rouwwwww ik vind het een tijger van een kaart, super leuk om te zien. Kijk daar wordt ik nou echt vrolijk van!

    Liefs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow!
    Love your wonderful card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart! Ik ga even kijken naar deze sketch en stempels. xx daan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Nicolet
    wat een leuke kaart, lekker vrolijke kleurtjes en je hebt de stempel ook heel erg mooi ingekleurd.
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi
    Wat een kunstwerkje is dit, ik kan niet wachten tot ik ook mag spelen met hun digistempels als gast designer..

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet