dinsdag 30 maart 2010

Challenge 4 Karen´s Doodles NL

Hierbij alweer uitdaging 4 van de Karen´s Doodles NL. Deze keer is dat een kaart maken nav van een inspiratiefoto. Ik vind ´m zo leuk!! De foto komt van Marley.
Deze keer is de uitdaging wel speciaal vind ik zelf, want ook de andere uitdagingsblogs van Scandinavië, Engeland en Amerika gebruiken ook dezelfde inspiratiefoto.
Ook deze keer zijn er weer leuke prijzen te winnen! Op het blog kun je alles vinden over de opdracht van deze keer en ook de kaarten-creaties van de andere DT-leden.
Succes voor deze week....





Dit is mijn bijdrage voor de uitdaging deze week. Ik heb de digistamp Basket of Bunnies gebruikt.


Aanstaande donderdag 1 april hebben we een Easter Egg Bloghop. Je kunt dan alle informatie vinden op Karen's Doodle NL.

Liefs Nicolet

31 opmerkingen:

  1. Echt een super gaaf kaartje! Super kleurtjes ook.
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh.... wat een mooie kleuren nicolet,supermooie kaart, groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het resultaat geweldig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow!
    This is so very beautiful!
    Gorgeous colours and wonderful design!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje Nicolet!
    Ook de kleuren komen goed overeen met de foto;)

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh wat een schattig kaartje prachtig is die in die zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt Nicolet! X Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw die is heel mooi geworden zeg en wat een mooie kleuren heb je gebruikt,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 'n mooie kaart Nicolet!
    Perfect zo de kleuren combi's t.o.v. de inspiratie foto.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart heb je er van gemaakt zeg je kan hem zo op het nachtkastje zetten bij die andere foto wow past helemaal erbij
    de opdracht is geweldig uitgevoerd nicolet
    gr desi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind je kaartje helemaal SUPER !!!! wauw gave kleuren !
    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi kaartje Nicolet!
    this een plaatje haha doei tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Nicolet ;) wat een pracht van een kaart zeg ;) ik vind hem schitterend eruit zien. Vind het zo leuk de bunny's in een mandje :). Supers.

    Hugs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een beauty, Nicolet!!!!!!!!!!!!!!!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig en stijlvol paaskaartje!

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldig kaartje, en zo´n leuke stempel! Heb weer genoten van je creatie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een hele lieve kaart geworden , die kleurtjes zijn zo mooi zacht ;)

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. EEn prachtige kaart Nicolet. De kleuren zijn ook erg mooi.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooo wat een prachtig kaartje weer Nicolet, prachtige kleuren en weer een geweldig plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje Nicolet net als de kaartjes hieronder.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een lief stel is dit toch.
    gr marian

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die digi is echt tegek en de kaart, Ik hou van die kleuren..
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een lief zoet kaartje Nicolet
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje Nicolet, ik ben helemaal verliefd op dit kaartje, wat een geweldige kleuren.

    Gr. Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart zeg.
    Ik vind de stempels helemaal mooi van Karen Doodeles.
    Groet Majo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Nicolet

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. ik ben even op jou blog wezen kijken en je maakt hele mooie creaties, prachtig hoor.

    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wauw nicolet wat mooi
    groetjes lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart! Super schattig die haasjes in dat roze mandje! Als dat geen vrolijk pasen is! Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een droppie en een leuke uitdaging ook mooi gemaakt.
    gr,Lean.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet