dinsdag 2 maart 2010

1e kaart met Karen Doodles

Heb net mijn eerste kaart gemaakt met een digistamp van Karen Doodles. Dit schildpadje vind ik zooooo geweldig!! Het papier heb ik opgesnord in mijn papiermappen.... Het is wel leuk om eens na te gaan wat je nog allemaal hebt.... Je komt dan hele leuke vellen tegen, waarvan je denkt..."Hé wel leuk om weer eens te gebruiken."


  • Dessinpapier: Scenic Route, Sonoma
  • Stempel: Karen Doodles
  • Tekststempel: CC Design
  • Rhinestones: Prima Marketing
  • Randpons: Martha Steward
  • Bloemen en blaadje: EK Succes
Liefs Nicolet

28 opmerkingen:

  1. òohwwwwwwwww wat is ie leuk zeg schitterend.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart ;0)

    Ik heb mijn kamertje uitgemest en idd ik kwam ook heel leuk papier weer tegen ;0)

    Liefs, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Nicolet! Heel mooi ingekleurd en prachtig papier met mooie warme kleuren!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart nicolet :D
    en wat een geweldig stempeltje zeg
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou inderdaad een schattig stempeltje zeg. Ik vind je kaart heel mooi geworden. liefs daan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattige kaart zeg . leuke stempel ook.
    liefs Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is superlief Nicolet.
    En idd kom je soms weer het mooiste papier tegen wat je niet meer wist dat nog te hebben...

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow schitterend kaartje Nicolet soms kom je nog wel eens wat leuks tegen in de papierbakken ja kaart is Toppie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem geweldig! liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sapperderflap wat een schitterende kaart!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicolet,
    Gisteren geen tijd meer gehad om een bezoekje aan je leuke blog te brengen.Maar hier ben ik dan je kaart is een snoeppie echt een beauty.
    IK ben je ook gelijk gaan volgen hoef ik niets meer van dat moois te missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje Nicolet en idd 'n geweldige stempel is het!!
    En "oud" papier kan ook nog heel erg leuk zijn hoor!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zooooooo jij gaat gelijk goed van start!!
    Je kaartje is geweldig!

    Groetjes van Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super, super, SUPERLEUK , Nicolet !

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele leuke kaart Nicolet, heb deze digi ook op mijn computer, maar nog niet gebruikt. Moet ik maar eens gauw gaan doen.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtig geworden, Nicolet, heel leuk stempeltje!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een schatje prachtig in die zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterende kaart.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow your card is so amazing!
    Beautiful colouring and your design is fabulous!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend kaartje Nicolet
    en waanzinnig mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel schattig kaartje. Mooi papier.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een enige stempel,Nicolet en wat een enig papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige kaart!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nicol;et een super leuk kaartje heb je gemaakt.dit zijn echte liefjes.gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Hoi Nicolet,

    Wat leuk zeg :) ik vind het een toppertje. Ja het schildpadje is leuk he ;). En wie wat bewaard heeft nog wat!

    Liefs
    Syllie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet