woensdag 3 februari 2010

Workshop Doorn

Afgelopen zaterdag heb ik samen met Vera een dagworkshop gevolgt bij Paper & Picture. Het was onwijs leuk en echt een workshop voor mij. Lekker met naals en draad aan de slag en andere leuke, kleine snuisterijen!! Moon had het ontworpen en van wat ik begrepen had hebben andere Papergirls er ook nog een handje in gehad. Jolanda heeft het gegeven en het was een SUPERDAG!! Bedankt Jolanda!! Ik heb het uiteraard nog niet helemaal af. maar hier zien jullie alvast een begin van wat ik gemaakt heb...
















Liefs Nicolet

12 opmerkingen:

  1. Prachtige creaties Nicolet, fijn om te lezen dat je een leuke dag hebt gehad!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is idd een hele leuke workshop
    prachtige creatie heb je ervan gemaakt Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee zeg, Heel effectief
    Groetjes
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohh....maar dat ziet er leuk uit zeg !

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je een superdag gehad hebt, het boekje ziet er nu al schitterend uit! Leuk hoor, echt een aanwinst zo'n album :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend gaaf Nicolet ;0)

    Ik vond het leuk om je vandaag weer even tegen te komen ..

    Liefs, Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh dat is een supergoed begin Nicolet, ziet er prachtig uit, en ja leuk zijn de WS bij P&P.

    lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow echt mooi! Wat een gaaf project!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super boekje geworden Nicolet....nu ik nog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet