maandag 15 februari 2010

Twee kaartjes...

Gisteren was het echt een dag om binnen te blijven met die gladheid en de steeds vallende sneeuw.... oftewel lekker freubelen. Eén kaartje had ik gisteren al laten zien en dit zijn de andere twee. Ook heb ik nog iets anders gemaakt, maar dat kan ik nog niet laten zien ivm de wedstrijd op onze club `Scrap en Stempel`. Het onderste kaartje is gemaakt nav van de schets van de Sugarbowl.

  • Dessinpapier: SEI, lijn Juliëtte
  • Stempels: Magnolia
  • Tekststempel: CC Designs
  • Rhinestones: Prima marketing Inc.
  • Prismacolors en Derwentpotloden
  • Bloemen en takjes: EK Succes
  • Randpons: Martha Steward

Liefs Nicolet

22 opmerkingen:

  1. Geweldig! Wat heb jij toch gave magnoliastempels!!! Leuk papier ook. Zal eens op de beurs kijken in Den Bosch of ik daar wat kan scoren!

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolet, Bedankt voor je leuke reacties!
    Wat is dit ook een super leuk kaartje zeg! Heel mooi dat papier van Sei en het Magnolia stempeltje is schattig!
    Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaartjes!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een twee schatjes op die prachtige kaarten, en dat papier vind het ook nog steeds helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw ...het zijn weer 2 geweldige kaarten !

    Liefs
    katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! ik heb het magnolia meisje met handjes in de zak ook gekocht! ga er binnenkort wel eens een kaart van maken. ik vind hem erg leuk geworden zo. beide trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer 2 bjoeties van kaartjes!!
    :-)

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een prachtigekaarten Nicolet! Je hebt een mooie verzameling magnolia's. Helemaal super.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaartjes weer Nicolet, echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nicolet, wat leuk dat je volger van mij bent geworden. Ik ben dat ook van jou geworden! Wat een ontzettend mooie kaarten maak je zeg.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaartjes Nicolet ;0)
    Je kan zo gaaf inkleuren Nicolet ..

    Liefs, Janneke Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Nicolet

    Wat ben je lekker bezig geweest.
    Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten ,de combinaties van de kleuren zijn super.
    Nog bedankt voor je leuke reacties op mijn kaarten.
    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kaartjes weer Nicolet!
    Ik heb toevallig deze stempels dit weekend ook gekocht maar moet ze nog stempelen hihihi

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaartjes, die ene stempel ken ik maar die met die kranten niet, wat een leukerd.
    Bedankt voor al je lieve reacties op mijn blog.

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super kaartjes meid heb papier ook liggen maar zit in clince met de roze kleur die heb ik nog niet goed gevonden bij distresse inkt , welke kleur heb je voor shortje gebruikt van derwent potlood met reukloze terpetine doe je dit hé .....ben nog onbekend met deze potloden doeiiiiiiiii tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw nicolet jij bent lekker op dreef. wat een geweldige kaartjes heb je weer gemaakt. en die afdrukjes om verliefd op te worden prachtig.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw nicolet jij bent lekker op dreef. wat een geweldige kaartjes heb je weer gemaakt. en die afdrukjes om verliefd op te worden prachtig.
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Nicolet, ik was wat aan het snuffelen op diverse blogs en kwam zo bij jou terecht. Wat maak je mooie kaartjes! Zelf vind ik het SEI papier ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Nicolet,

    Je zal er vast al eens 1 hebben ontvangen maar je krijgt van mij de Kreativ Blogger award. Kom je even kijken op mijn blog?

    Groetjes,
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ben je ook zo verknocht aan SEI? Wat een beeldige kaarten nicolet. Ze zijn te mooi......

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet