vrijdag 26 februari 2010

Niet zo veel gedaan..

Deze week heb ik niet zo veel gedaan.... Het bovenste kaartje heb ik thuis gemaakt, vooral in de avonduurtjes. Het onderste (kerst)kaartje heb ik van de week gemaakt bij Vera. Daar ben ik afgelopen woensdag geweest. Eerst hebben we onze zomervakantie naar Zeeland geboekt en daarna zijn we nog een paar uurtjes aan de freubel geweest...


  • Dessinpapier: Tilda, Springgarden
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: CC Designs
  • Bloemen: Prima marketing


Dit kaartje heb ik gemaakt met het kerstrecept van de club Christmas Cards and More

  • Dessinpapier: Magnolia
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: A Muse Artstamps
  • Rhinestones: Prima marketing
  • Bloemen: EK succes, Retropons
  • Randpons: Martha Steward

Liefs Nicolet

25 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaartjes weer Nicolet!vooral de bovenste vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn weer heel erg mooi, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaartjes !

    enne .....Zeeland ?? Kom je hier de boel onveilig maken ? hihih

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige kaartjes prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn weer prachtig Nicolet.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow wat een prachtige kaartje echt schitterend.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beide kaartjes zijn prachtig geworden. van het bovenste kaartje vind ik het papier helemaal geweldig
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer zo'n lieve kaartjes.
    Magnolia-stempels blijven gewoon lief, hoe vaak je ze ook ziet of gebruikt. :D
    Nog een fijn weekend!
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaartjes zijn het Nicolet!!!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Nicolet leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik heb even rondgekeken op je blog, dat ziet er allemaal prachig uit. Wat zijn ze leuk hè die Magnoliaatjes.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow two very beautiful cards!
    I love them both so much!
    How wonderful booking your holiday!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou ik vind het beide plaatjes! erg mooi gekleurd ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Nicolet,
    Bedankt voor je reaktie op mijn kaarten en voor het bezoeken van mijn blog. Ik vind dat jij ook prachtige kaarten maakt, erg lief!!
    Bekende stempel ook die je gebruikt hebt.
    Scrap-groetjes van Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een lieffies Nicolet. vooral de bovenste vind ik super,vindt dat ook zo'n leuk stempeltje.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nicolet, je kaartjes zijn weer heel erg mooi!

    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niet zoveel gedaan ? Twee prachtige kaarten gemaakt!! Vind ze weer schitterend, hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaartjes Nicolet! Vind het papier echt helemaal gewedig! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Helemaal geweldig Nicolet, wat een prachtige kaartjes weer!
    En ook weer van die prachtige kleuren!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieverdjes weer! Het tilda papier is echt mooi, zo romantisch vind ik!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet