zaterdag 13 februari 2010

Ja hoor een ander velletje

Gisteren kwam de postbode nog een blok papier brengen. Wel weer van Tilda, maar wel een ander velletje hihi..... Dit keer de lijn, Frosted Bluegreen. Hier zitten 5 verschillende dubbelzijdige vellen in. Per vel 5 keer.... Dus voorlopig kan ik lekker vooruit!!
Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn collega die aankomende week voor het laatst in het onderwijs werkt en daarna lekker gaat genieten van haar vrije tijd!! dat is wel een kaartje waard!!


  • Dessinpapier: Tilde, Frosted Bluegreen
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempels: CC Design
  • Bloemen: Retroflowers EK Succes
  • Rhinestones: Prima Marketing Inc.
  • Randpons: Martha Steward
Liefs Nicolet

16 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolet,

    Nou ik vind het een heerlijk papiertje van Tilda ;) schitterend hoor en wat heb je het heerlijk gecombineerd!!! Prachtig, denk dat je collega erg blij zal zijn met deze kaart.

    Liefs
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje en wat een prachtig papier. Leuke Tilda stempel.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje en wat een prachtig papier is zo blok veel vellen en hoe duur ? gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige en lieve kaart, en wat een geweldig papier is dit ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en heel mooi papier zou het ook wel willen hebben(ja wat niet)Je collega zal er wel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk kaartje, papier en stempel zijn super!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Nicolet,

    Wat een prachtige kaart. Heel leuk papier en mooi ingekleurd, de stempel.

    gr. Jennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje hoor! bij mij kwam de post vandaag ook mijn Tilda papier bestelling aflevern. Wat een mooi papier is het toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Nicolet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. whaha ...die postbode heeft het maar druk gehad met al dat Tilda papier...bij mij heeft ie nl ook gister dat blok bezorgd ! Persoonlijk vind ik het tegenvallen ...zitten nl zoveel papiertjes in van hetzelfde..

    Jij hebt trouwens weer een geweldige kaart gemaakt !

    Liefs
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh my this is so very awesome!
    Beautiful card!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kwijl, kwijl, nog meer van dat prachtige papier! Daar kun je nog een hoop moois mee maken ;)
    Dit kaartje is ook weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel erg mooi, Nicolet, zoals altijd!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Nicolet!! :-)
    Kan me voorstellen, dat je geen genoeg kunt krijgen van het Tilda papier, het is echt heel mooi.
    Ga zelluf ook maar es wat bestellen hihihi.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg lief kaartje weer Nicolet en de stempel is ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet