woensdag 17 februari 2010

Een award gekregen

Ik heb dit award gekregen van Katja, dank je wel Katja!! de vraag hierbij is noem 7 dingen over jezelf

De vraag hierbij: Noem 7 dingen over jezelf:
  • Ik woon in het midden van het land
  • Ben mede-beheerster bij de club Scrap en Stempel
  • Ben leerkracht in het basisonderwijs
  • In mijn vrije tijd maak ik kaartjes
  • Vind het leuk om verschillende blogs af te struinen
  • Ik ga graag naar scrapwinkels
  • Lezen is ook een favoriete hobby van mij
Tja..... en nu moet ik het award nog doorgeven.... dat vind ik best wel lastig... Ik heb op vele blogs gekeken en zag dat heel veel mensen het al hebben. Dus bij deze heb je het nog niet, dan mag je het meenemen.

Liefs Nicolet

1 opmerking:

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet