zaterdag 16 januari 2010

Twee kaartjes...

Vandaag is Vera hier geweest en heb ik deze twee kaartjes gemaakt in de tijd dat we thuis waren.... Jaha... we kregen het in ons hoofd om even naar Doorn te gaan... natuurlijk weer geld uitgegeven!! Ze hadden de nieuwe Magnolia-bloemetjes. Daar moest ik er ook wat van meenemen!! (Bedankt Samantha ;-)) ben ook nog bezig geweest met een paar layouts voor de online workshop "Design your life" van Big Picture van Cathy Zielske.


  • Dessinpapier: Pink Paislee
  • Stempels: CC Designs en Hanglar Stanglar
  • Tekststempel: ?
  • Bloemen: Retroflowers EK Succes
  • Pearls: Prima Marketing
Liefs Nicolet

15 opmerkingen:

  1. wat een twee gave kaartjes prachtig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Two totally gorgeous cards!
    Love them both!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou dat is leuk! ik was ook in doorn :) hahah in de ochtend... en inderdaad de magnolia bloemen :P hahah.
    nou je kaartjes zijn weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze prachtig, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Nicolet, ik vind ze allebei zo lief, en heel erg mooi!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er erg leuk uit Nicolet !
    Gezellig hoor saampjes freubelen!

    Liefss
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaartjes Nicolet en inderdaad het was weer een duur dagje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaartjes, joh! Veel plezier met je aankopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaartjes Nicolet en veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig weer Nicolet, je andere kaartjes ook trouwens!
    Je bent goed bezig he!!!
    Ik hoop binnenkort ook weer wat inspiratie te krijgen....
    Gaat goed komen hoor ;-)

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi, heb afgelopen week ook het papier gekocht en ben er helemaal weg van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaartjes en heel mooi gekleurd!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaartjes!! Enne die bloemen zijn super hè, als ik je niet had gewaarschuwd had je er mischien zo voorbij gelopen, whaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaartjes weer Nicolet! heerlijk zomers, kijk er nu al naar uit! En dat shoppen, het blijft gewoon een heerlijke bezigheid ;-)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet