zondag 31 januari 2010

Opnieuw een award

Ik zag dat ik opnieuw een award heb gewonnen. Deze keer heb ik ze gekregen van Leonie. Dank je wel hiervoor Leonie, erg leuk dat je aan mij gedacht hebt!!



Bij dit Repassando award heb ik de vraag gekregen 7 dingen te noemen waar ik waar ik blij van word... Nou hier komen ze...


  1. Shoppen in scrapwinkels

  2. Scrappen

  3. Myrthe, Noƫlle en Jesper

  4. Als het weer zomer word, het heerlijke zonnetje

  5. Lekker eten

  6. Op vakantie gaan

  7. Bloggen

Tja..... en nu moet ik het award nog doorgeven.... dat vind ik best wel lastig... Ik heb op vele blogs gekeken en zag dat heel veel mensen het al hebben. Dus bij deze heb je het nog niet, dan mag je het meenemen

Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet