vrijdag 8 januari 2010

Labelboekje

Van de week had ik al geschreven dat ik samen met Vera een workshop had gevolgt bij Paper & Pictures in Doorn. Zaterdagochtend hadden we een 2 uur durende workshop onder begeleiding van Jolanda Meurs. Het was ontzettend leuk!! Het was een labelboekje waar je een heleboel stempelafdrukjes in kunt bewaren. Leuk om cadeau te geven... Uiteeraard had ik het nog niet af en heb van de week beetje bij beetje de labels afgemaakt. Enkele labels zie je op de onderste foto...




Liefs Nicolet

7 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit!!!

    Leuke kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat een prachtig projectje, en je andere creaties zijn ook al zo prachtig, sluit me dan ook graag aan als volger van je

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww wat mooi Nicolet
    wat een werk zeg, maar het resultaat is dan ook...schitterend!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh die ziet er leuk uit Nicolet, super!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig, Nicolet, heel erg mooi!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet