vrijdag 29 januari 2010

K & Company

Vandaag twee kaartjes gemaakt met papier van K & Company!! Vind het papier erg leuk om mee te werken!! De afdrukjes zijn gekleurd met distressinkt. Eerst ging ik met twee kleuren over elkaar, maar dat werd erg lelijk, omdat ik er te vaak overheen ging en de vezels gingen loslaten. Daarna heb ik de kleuren gemengd en dat ging veel beter!! Weer wat geleerd....


  • Dessinpapier: K & Company
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempels: CC Design
  • Blaadjespons: EK Succes
  • Distressinkt
Liefs Nicolet

13 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog. erg lief van je, en ik viend je kaartje SUPER geworden Nicolet!
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaaaaauw Nicolet, weer zo mooi, geweldig ingekleurd! En dit magnoliaatje is zo lief.

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zjn super lief gemaakt!

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bloemengroepjes en dit stempeltje vind ik zo lief (heb 'm ook!)

    En bedankt voor het plaatsen van mijn oproepje!!!

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaartjes zijn het geworden, en zo mooi gekleurd :D
    Fijn weekend, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow!
    I love your beautiful card!
    Beautiful colouring and your design and detail are wonderful!
    Gorgeous paper!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat zijn weer twee toppertjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beide echt schitterende kaarten Nicolet! vind dat je ze echt prachtig hebt ingekleurd!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn 2 bjoeties geworden Nicolet!! :D
    De afdrukjes zijn heel mooi ingekleurd ook.
    Ik heb iets voor je op mijn blog staan :-).

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaartjes Nicolet! Heel mooi gekleurd en dit Tildaatje vind ik zooooo lief!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend meid!
    En wat een prachtige kleuren combinatie is dit zeg.

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet