zaterdag 30 januari 2010

Een oproepje

Van Renata kreeg ik de vraag of ik dit oproepje wilde plaatsen vandaag.... dus bij deze...

Liefs Nicolet

Lieve blogvriendinnen!

Ik weet dat jullie het heerlijk vinden om kaarten te maken en wat is er dan mooier om met iets wat we heel graag doen een kleine jongen blij te maken tijdens de meest moeilijke strijd van zijn jonge leventje. Daan is 4 jaar en heeft een hersentumor die tot groot verdriet niet meer te genezen is. Steeds meer functies vallen uit, zo willen zijn beentjes hem niet meer dragen. Hij ondergaat op het moment bestralingen want natuurlijk doen zijn ouders en de artsen er alles aan om het leven voor hem zo dragelijk mogelijk te houden en wat helemaal begrijpelijk is, niemand wil de hoop opgeven. Ik vind het hartverscheurend en ik vind het verschrikkelijk om te moeten toezien en niets te kunnen doen! Daarom wil ik jullie allemaal vragen om alsjeblieft een leuke kaart voor hem te maken zodat hij iets fijns heeft om naar uit te kijken!! Ik denk dat ook zijn ouders en twee (kleine) zusjes hier steun uit kunnen halen. Daarnaast zou ik het fijn vinden als jullie positieve energie en gedachten naar hem willen sturen of een gebed aan hem willen wijden, je weet tenslotte maar nooit! Wil je meewerken aan dit kleine gebaar, stuur dan een mailtje naar:
creatiefonline@upcmail.nl dan krijg je van mij het adres waar je de kaart naar toe kunt sturen. Ik dank jullie uit het diepst van mijn hart!!

4 opmerkingen:

  1. tuurlijk doen we dat! IK GA GELIJK MAILEN!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik krijg een foutmelding bij het email adres

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg ook een foutmelding. Heb het gelijk veranderd. Nu is het wel goed!!
    Dank je wel voor het melden!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolet, onwijs bedankt dat je dit hebt willen doen! Het begint nu een beetje te lopen :D

    Liefs, Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet