zaterdag 9 januari 2010

Dagje freubelen

Vanmorgen een poosje bij Vera wezen freubelen!! De weersvoorspellingen waren slecht voor de middag, dus ik ben vanochtend al vroeg gegaan. Zo kon ik vanmiddag weer voor het slechte weer richting huis. Bij Vera heb ik de bovenste twee kaartjes gemaakt. Thuis gekomen zijn we allebei verder gegaan via de msn en de webcam. Zo was het net of we toch nog samen waren!!Hihi....

  • Dessinpapier: K & Companie
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: CC Designs
  • Distressinkt
  • Bloemen: Retroflowers EK Succes

  • Dessinpapier: TPC Studio
  • Stempel: CC Designs
  • Letters: Doodlebug
  • Bloemen: Prima Marketing
  • Prismacolors
Dit kaartje heb ik gemaakt nav de sketch van Double Dutch #34
  • Dessinpapier: Making Memorie (?)
  • Stempel: Forever Friends
  • Prismacolors
  • Nestabilities
Liefs Nicolet

15 opmerkingen:

  1. wat een schatjes prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaartjes Nico....maar dat wist je al:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou goed bezig geweest zie ik! super hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent lekker bezig geweest Nicolet, ze zijn stuk voor stuk prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaartjes! en grappig om te lezen over msn, zo ben je inderdaad altijd gezellig samen aan het knutselen!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele lieve kaartjes nicolet gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi nicolet

    Wat leuk dat je ons kwam volgen, we zijn je natuurlijk ook gaan volgen je maakt echt super leuke dingen, en deze kaartjes zijn ook super geworden.

    Veel liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, jullie hebben je best gedaan, prachtige kaartjes Nicolet!

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh I love your beautiful cards!
    Sensational!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wát een leuke kaartjes weer !
    Jullie zijn lekker bezig geweest !

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige kaartjes allemaal, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaartjes zeg!!
    En wat is MSN toch fijn he!! Ik doe het hier zelf ook, dan zit je toch niet in je uppie te scrappen!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik was ze al tegen gekomen op clubs...
    maar wat een leuke kaarten Nicole,
    vooral de 1e is mijn favoriet!!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige kaartjes weer, mooie rustige kleuren en erg mooi gekleurd.

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat was een zeer geslaagde freubeldag Nicolet!! :D
    Je kaartjes zijn prachtig geworden!!

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet