zondag 3 januari 2010

Dagje bezig...

Gisteren voor het eerst sinds maanden weer eens met Vera gescrapt. Was weer beregezellig. 's Ochtends hebben we eerst een workshop gevolgt bij Paper and Pictures. Dat was erg leuk en ook absoluut waar voor het geld!! Ik heb het nog niet helemaal af, maar zodra het af is zal ik het hier laten zien!!
's Middags hebben we heerlijk gefreubeld. Ik heb het bovenste kaartje gemaakt. Het papier had ik van vera gekregen (bedankt Vera!!)
Het onderste kerstkaartje is al weer de 4e voor dit jaar. Ik kan ze nu allemaal op de clubs zetten voor deze eerste maand.


  • Dessinpapier: Pink Paislee
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: CC Designs
  • Randpons: EK Succes
  • Color medium: Distressinkt
  • Takkenpons: MC Gills

  • Dessinpapier: Basic Grey, lijn Eskimo
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: Magnolia
  • Color medium: Distressinkt
  • Nestabilities

Liefs Nicolet

18 opmerkingen:

  1. De beste wensen voor 2010, Nicolet!
    Leuk dat je zo een fijne dag hebt gehad! je kaartjes zijn weer prachtig geworden!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes Nicolet!!

    Ik wens jou ook het allerbeste voor 2010! Dat het maar een creatief jaar mag worden!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd gezellig he samen feuebelen! vind ze beide echt prachtig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes Nicolet, super hoor!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow!
    I love your beautiful cards!
    Such wonderful colours and detail!
    hugs
    kim x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oohh...het zijn weer geweldige kaartjes....prachtig papier!

    Liefs,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaartjes....maar dat wist je al :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst de beste wensen voor 2010
    wat een bjoeties zeg ook je eerdere kerstkaarten zijn super.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt weer geweldige creaties gemaakt nicolet! echt super,mijn complimenten!

    liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. het zijn 2 prachtige kaartjes geworden zeg.
    groetjes
    Daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatjes weer Nicolet, vooral het bovenste kaartje spreekt me erg aan door de kleurtjes en omdat dit mijn favoriete Magnolia stempel is op dit moment (maar dat veranderd per nieuwe release...)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Nicolet!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kaartjes zijn weer super leuk :-)

    Groetjes,

    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Nicolet, bedankt voor het achter laten van een berichtje op mijn blog. Fijn dat je het zaterdag morgen naar he zin heb gehad. tot gauw groetjes Jolanda Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt Nicolet!
    Ben benieuwd nr de volgende creatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet