vrijdag 11 december 2009

Opnieuw een award...

Gisteren heb ik opnieuw een award voor mijn blog mogen ontvangen en deze keer van Corrie. Corrie bedankt hiervoor en vind het geweldig dat je mijn blog zo regelmatig bezoekt!! :-)

Bij dit award krijg ik de vraag 5 dingen te noemen waar ik gek op ben...
  1. scrapen en kaarten maken
  2. lezen
  3. spaghetti eten
  4. surfen op internet om nieuwe ideetjes op te doen
  5. naar scrapwinkels gaan!!

Dit award geef ik door aan de volgende 5 personen, waarvan ik vind dat zij een geweldig blog bijhouden met leuke idee├źn!!

Vera, Nicoline, Marga, Tanja en Angelique

Liefs Nicolet

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award Nicolet!! :-)
    En wat een mooie kerstpresentjes heb je gemaakt!! Een heel leuk idee om dat voor je collega's te doen.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Nicolet! Gefeliciteerd met je Award enne bedankt voor je award! Ik zal hem zo gauw mogelijk plaatsen als ik weer thuis ben! Nog 2,5 dag dan ga ik weer vliegen en nog even dan kunnen we weer bijkletsen en knutselen samen ik kijk er echt naar uit!
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolet,

    Gefeliciteerd met je award en dankjewel zeg voor het doorgeven!
    Wat lief!
    Ben ff druk met nog wat kerstkaartjes (liep wat achter en het moet nu toch echt gaan gebeuren hihihi)dus vandaar mijn late reactie en de "rust" op mijn blog even.
    Ik ga 'm plaatsen op mijn blog hoor!
    Nogmaals bedankt!
    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet