woensdag 2 december 2009

Dagje bij Marga

Gisteren ben ik gezellig een dagje bij Marga wezen kaartjes maken!! Het was erg gezellig en hebben veel gekletst!! Ondertussen heb ik ook nog wat gedaan.... Deze twee kerstkaarten gemaakt. Had al wel van te voren de afdrukjes ingekleurd!! :-) Marga nogmaals BEDANKT voor de gezelligheid!!


  • Dessinpapier: Magnolia
  • Stempel Magnolia
  • Letters: Doodlebug
  • Randpons: EK Succes
  • Bloemen : EK Succes
  • Label: Quickutz
  • Halve parels: ?
  • Distressinkt

Liefs Nicolet

14 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaartjes!!! Leuk dat het zo gezellig was!
    Nog even kan ik ook weer gezellig metje kaartjs maken!! Ik heb het magnoliablad al bijna stuk gelezen!
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolet,
    Gezellig hoor, zo'n dagje samen aan de freubel.
    en het resultaat is prachtig
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes! Vind het papier super en je afdrukjes heel mooi ingekleurd.

    gr. Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten nicolet! Heerlijk is het om je hobby te kunnen delen met iemand he ;)

    Liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi nicolet is vind ze super mooi waar heb jij je papier besteld?
    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatjes zeg! past perfect bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaartjes zeg!!!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAUW wat een prachtige kaartjes ben je gemaakt!! En ontzettend mooi ingekleurd!!!
    Liefs
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes Nicolet, en gezellig zo'n dagje samen knutselen. En wat kleur je je afdrukjes toch super in!

    Lieve groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn geweldig, Nicolet !

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nicolet, er staat een Award voor je op mijn Blog
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet