dinsdag 24 november 2009

Opnieuw een award

Wat leuk, heb vandaag wederom een award gekregen. Deze keer van Wendy !! :-)
Bij dit award krijg ik de vraag om 7 dingen te vertellen die anderen nog niet weten...
  1. Ik ben de oudste en heb nog een broertje en zusje.
  2. Mijn zusje (Kristel) maakt ook scrapkaarten en van haar heb ik het overgenomen!!
  3. Het is een hobby om scrapwinkels af te lopen en ik ga nooit naar huis zonder iets te kopen.
  4. Ik vind het geweldig om met anderen samen te scrappen en ideeen te delen.
  5. Lezen vind ik ook heerlijk om te doen en hoor en zie dan niets meer van de omgeving.
  6. Ik werk in het onderwijs en heb een groep 3. Momenteel ben ik helaas uit de running.
  7. Als ik 's nachts niet kan slapen ga ik rustig een kaartje zitten maken.

ik heb even flink nagedacht aan welke personen ik het wilde geven.....:

Angelique, Katinka, Kristel, Alina, Tanja, Betina en Leonie

Liefs Nicolet

4 opmerkingen:

  1. je hebt hem verdient hoor meid!
    hopelijk krijg je nog wat meer blogvolgers..

    liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief dat ik hem van jou mag ontvangen!

    Liefs,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet