woensdag 25 november 2009

Kerstkaart 48

Gisteren ben ik een dagje bij mijn zusje wezen kaarten maken. Deze heb ik gisteren gemaakt met de stempel en papier van Magnolia. Ik ben hier toch wel helemaal weg van....


  • Dessinpapier: Magnolia
  • (Tekst)Stempel: Magnolia
  • Randpons: EK Succes
  • Bladpons: Mc Gills
  • Bloemen: ?
  • Distressinkt
Gistermiddag zijn we even naar Rijssen gereden, naar HobbyVision. daar heb ik twee Magnoliastempels gekocht en eentje van mijn zusje cadeau gekregen. De eerstvolgende kaart zal ik daar mee maken. :-)

Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

  1. Hoi Nicolet :-),

    wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!! Geweldige stempels en papier van Magnolia he. Ik ben benieuwd wat je met je aankopen van Hobby Vision gaat maken.
    Dank je wel voor de award, hij staat op mijn blog en ik ben er erg blij mee :D :D.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig geworden, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet