zondag 22 november 2009

kaartje DDC #31

Vanmorgen weer eens een kaartje gemaakt voor de double dutch challenge. Sketch it #31. Ik heb de stempel ingekleurd met Distressinkt, maar ben niet helemaal tevreden met de rose kleur. Had eigenlijk de huidskleur moeten gebruiken voor het jurkje maar dat leek me zo vreemd staan met het gezicht... Is dus nu net iets te rose.

  • Dessinpapier: Grafic 45
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempel: CC Designs
  • Distressinkt
  • Blaadjes: Quickutz
  • Bloemen: ?
  • Bloemetjes: Retroflowers EK Succes

Liefs Nicolet

3 opmerkingen:

  1. ik vind je kaart prachtig, Nicolet en ook super mooi ingekleurd!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind het super hoor Nicolet! En het jurkje vind ik absoluut niet storend! Je doet het echt super met Distress inkt!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm prachtig Nicolet! Leuk dat je meedoet met onze challenge :D

    Groetjes,
    Erica

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet