zaterdag 28 november 2009

Gisteren en vandaag 3 kaartjes gemaakt. Gisteren is Gerdieneke hier geweest en vandaag Kristel. Beide dagen ben ik naar Doorn geweest. Was daar erg gezellig want het Magnoliaevent was er, iedere keer kwamen er vlagen mensen binnen!!
Vandaag ben ik met mijn zusje nog aan de freubel geweest. Onderstaande kerstkaart heb ik toen gemaakt. Het stempeltje had ze net binnen gekregen via de post! :-)


  • Dessinpapier: Magnolia
  • Stempel: Whiff of Joy
  • Randstempel: Magnolia
  • Letters: Doodlebug
  • Blaadjes: MC Gills
  • Distressinkt

  • Dessinpapier: Magnolia
  • Stempel: Magnolia
  • Blaadjes: MC Gills
  • Dew Drops
  • Randpons: Martha Steward
  • Nestabillaties
Liefs Nicolet

10 opmerkingen:

  1. zo...jij bent weer lekker bezig geweest! Ik vind ze weer heel mooi geworden !Hier tracht ik al een paar dagen iets te gaan doen , maar op de een of andere manier kom ik maar niet op gang.
    Misschien vandaag .....

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze schitterend, Nicolet, heel mooi ingekleurd!
    ik ben nou bezig met hetzelfde stempeltje ''Whiff of Joy'', ik heb het net ingekleurd en hoop een kaart te kunnen laten zien!
    groetjes, ALina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicolet,

    tjonge wat ontzettend gaaf zeg. Vind het er weer prachtig uit zien!!!! Altijd genieten als ik op je blogje kijk!

    Groetjes
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes maak je Nicolet,erg mooi!!

    groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt super Nicolet! Wat maak je toch een super leuke kaartjes!!!!!!
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg!!!Ze zijn weer prachtig!
    En wat een schatje is die WOJ stempel......

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolet
    ik ben ook hier even wezen genieten van je prachtige kaarten.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes hoor! Ik was er afgelopen zaterdag ook bij in Doorn, maar ja, met zoveel mensen kan ik niet zeggen dat ik je gezien heb. Mooie creaties hoor.

    Liefs XOXO Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet