zondag 15 november 2009

Een award gekregen..

Vandaag dit award gekregen van Angelique!! Dank je wel!! :-)



Dit award heb ik gekregen met daarbij de volgende vragen waar ik met één woord antwoord op moet geven... Nou daar gaat ie... Ik heb ze alleen vertaald in het nederlands, want mijn engels is perfect....maar niet heus...

1. Waar is je mobiel? keuken
2. Haarkleur? kastanjebruin
3. Moeder? Betsie
4. Vader? Martin, is overleden in 1996
5. Favoriete eten? spaghetti
6. Waarover het je afgelopen nacht gedroomd? geen idee
7. Favoriete drinken? cola
8. De droom van je leven? gelukkig zijn
9. In welke kamer ben je nu? Scrapkamer
10. Mijn hobby? kaarten maken, lezen
11. Mijn angst? grote spinnen
12. waar ben je over 6 jaar? geen idee
13. Waar was je afgelopen nacht? in bed
14. Wat hoef je absoluut niet? snoep
15. Muffins? Nee
16. Wat staat er op je wenslijst? living abroad in UK or USA
17. Waar ben je opgegroeid? Deventer
18. What heb je als laatste gedaan? Rondkijken op internet
19. Wat draag je? Een spijkerbroek met een bloesje met een wollen trui erover
20. Mijn tv? Een breedbeeld met een grote kont erachter. Gekregen van mijn vriendin
21. Huisdieren? nee
22. Vrienden? ja
23. mijn leven? regels!
24. Ik ben? ziek
25. mis je iemand? Mijn vader
26. Vervoersmiddel? fiets en auto
27. Wat draag je absoluut niet? strings
28. Favoriete winkel? Paper en picture
29. Lievelingskleur? blauw
30. Wanneer heb je voor het laatst gelachen? vandaag
31. Wanneer heb je voor het laatst gehuild? gisteren
32. Beste vrienden? 2
33. De plek waar je de meeste tijd doorbrengt? op dit moment thuis
34. Facebook? nee
35. Favoriete eetplek? Bij de italiaan

Er zijn al een heleboel mensen die dit award hebben gekregen. Heb je 'm nog niet gehad, neem het dan mee!! :-)

Liefs Nicolet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet