donderdag 5 november 2009

Clubdag in België

Afgelopen vrijdag ben ik door mijn zusje overgehaald om mee te gaan naar de clubdag in België. Overgehaald...ja...
(op dit moment zit in niet lekker in mijn vel en ben nu ongeveer een maand thuis. Ik heb te veel van mijzelf gevergd!! De vooruitzichten zijn dat het nog een hele poos kan gaan duren. )
Zaterdag ben ik dus meegeweest en daar hebben we onderstaand project gemaakt. Het zijn 6 lucifersdoosjes die op aan elkaar geplakt zijn. Het heeft twee verdiepingen... Om het geheel af te maken is er bovemop een kaart bevestigd. Deze klapt vanuit het midden naar twee kanten open.
Het doosje is versierd met velerlei roosjes ed. Dit zie je beter op de twee close-ups eronder.





Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je een zusje hebt die je op sleeptouw neemt!! Het ziet er uit als een leuk projectje!! Als ik straks weer terug ben....dan gaan we tijd inhalen hoor!! Dan kom ik je deur plat lopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Nicolet,

    Wat een geweldig mooi projectje is het geworden :) ziet er schitterend uit! Ja was weer een super clubdag.

    Groetjes
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet