vrijdag 6 november 2009

Cadeaukaart

Een schoonzus van mijn vriendin heeft Sarah gezien. De vraag was of ik een cadeaukaart wilde maken. Gisteren had ik net vitagepapier gekocht. Begin het steeds leuker te vinden, dus dacht trek de stoute schoenen maar eens aan... Dit is het geworden, inclusief envelop.




  • Dessinpapier: Grafic 45
  • Stempel: Magnolia
  • Tekststempels: CC Design en?
  • Bloemen: Retropons EK Succes Mulberry Flowers
  • Rhinestones: Kaisercraft
  • Randpons: Marthe Steward
  • Nestabillities
Liefs Nicolet

7 opmerkingen:

  1. Hij is echt prachtig geworden, Nicolet!!

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig vintage kaartje geworden Nicolet!! :D :D
    Degene, die deze cadeaukaart ontvangt, zal er vast en zeker blij mee zijn.

    Een heel fijn weekend!!
    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie presentje heb je gemaakt schoonzus was zeker in der sas gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super Nicolet!!!! Nou er zullen er vast meer volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooie kaart!

    Las net ook je berichtje van een paar dagen geleden.... schrok hier wel even van! Heel veel sterkte met alles en mocht je een keertje willen scrappen/kaarten maken, je bent welkom!

    *hugs*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dat prachtig gemaakt!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Nicolet,

    O en wat een mooie kaartjes heb je gemaakt zeg :) lekker vrolijke en ik zie dat je op een andere tour bent gegaan. supers zeg!

    Groetjes
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet