donderdag 5 november 2009

3 kaartjes

Gisteren ben ik een poosje bij mijn zusje geweest. Daar heb ik de onderstaande kaartjes gemaakt. Het onderste kaartje heb ik bewerkt met distressinkt om het geheel wat warmer te krijgen. ik weet zelf nog niet goed wat ik er van moet vinden....



  • Dessinpapier: Daisy Bucket
  • Stempels: Swiss Pixies, CC Designs
  • Tekststempels: AmyR Congrat sentiments, CC Designs
  • Bloemen: Retroflowers EK Succes, Nellie Snellen
  • Randpons: Fiskars en ?
  • Rhinestones: Kaisercraft
  • Kleur: Derwent, Prismacolors
Liefs Nicolet

3 opmerkingen:

  1. Oooooooohhhhh super zeg!!! Ik wordt gewoon echt jaloers als ik dit zie.....ik wil ook knutselen....helaas nog even een aantal weken wachten! Super stempeltjes en die met die distress inkt ik vind hem super!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze heel mooi, Nicolet!
    ik gebruik heel vaak distress inkt!
    ik hoop dat het al beter met je gaat!
    liefs, Alina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet