maandag 19 oktober 2009

Vorige week heb ik twee kaartjes gemaakt. De stempels heb ik ingekleurd met de Copics. Ik merk dat het inkleuren nu wel iets makkelijker gaat, maar ik ben nog niet helemaal tevreden over de kleuren. Merk dat ik het wel lastig vind om de juiste kleuren te krijgen.
De onderste twee kaarten heb ik gisteren gemaakt. Johanna en Myrthe waren hier gisteren een dagje knutselen. Ik kon niet op tegen hen... Myrthe (9) had er drie af en Johanna heeft er 6 gefabriseerd!!



  • Dessinpapier: Basic Grey, Eskimo Kisses
  • Stempels: Eline Pellinckhof, Toddlers en Whipper Snapper
  • Bloemen: Prima Flowers
  • Tekststempels: ?

Liefs Nicolet

6 opmerkingen:

  1. ik had ze al gezien op clubs,
    het blijven leuke kaartjes,
    je denkt met kerst al snel aan rood en groen,maar roze kan net zo goed,dat heb je wel bewezen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind ze heel erg mooi, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartjes super, en ook je inkleuren ziet er goed uit.

    Liefs, Jannekem

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super super super kaartjes!!!!!! echt heel erg leuk geworden!!
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet