zaterdag 10 oktober 2009

Vanmiddag hadden Johanna, Vera en ik een middagje freubelen een aansluitend zijn we uit eten geweest. Vera gaat namelijk aanstaande vrijdag voor 2 maanden naar Indonesiƫ!! En als afscheid hadden Jo en ik dit gepland. Het was heel gezellig enne Vera.... HEEL VEEL PLEZIER IN INDONESIE!!!!!
Ik ben sinds kort met distressinkt aan het stoeien. Na enkele afdrukjes verknalt te hebben, vind ik deze al wat mooier. Helemaal tevreden ben ik nog niet, maar aldoende leert men zeggen ze!!



  • Dessinpapier: Bo Bunny
  • Stempels: Magnolia en Whipper Snapper
  • Tekststempel: Artimeo
  • Ponsen: EK Succes retroflower en Fiskars randpons
  • Rhinestones: Kaisercraft
  • Distressinkt

Liefs Nicolet

5 opmerkingen:

  1. ze zijn heel leuk geworden, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat toch prima met de distress inkt joh ;-)
    Ze zijn helemaal super meid!!!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaartjes zijn het Nicolet!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet