zondag 30 augustus 2009

Memoblokje

Gisteren ben ik met Anjelka naar Paper & Pictures in Doorn geweest. Ik had een mailtje gekregen dat er veel nieuwe spullen uit Amerika binnen waren en dat die dit weekend in de winkel zouden liggen. En inderdaad.... Heel veel nieuw spul, maar nog niet alles lag er. Ik heb het nieuwe papier van Bo Bunny, lijn Delilah meegenomen. Bij Inge zag ik een heel leuk memoblokje bewerkt. Dat heb ik vanmorgen voor mijn buurmeisje gemaakt die morgen aan de PABO gaat beginnen!!



  • Dessinpapier: Bo Bunny, lijn Delilah
  • Stempel: Magnolia
  • Nestabilities
  • Potloden: Derwent en Prismacolors
  • rikraklint
  • pons: Fiskars randpons
  • Bloemen: Prismaflowers

Liefs Nicolet

5 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk!
    Ik vind deze Delilah echt super! Zijn echt mijn kleuren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik ben er ook super blij mee en vind nu al dat ik te weinig ingeslagen heb!! :$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Nicolet, echt heel leuk gedaan en super papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat lekker vrolijk zeg!
    Helemaal super je memoblokje!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Had hem idd ook gezien bij Inge, echt superleuk! Je hebt er weer wat moois van gemaakt !

    op mijn blog staat een leuke award voor je klaar !

    Groetjes ,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet