maandag 31 augustus 2009

Een award...

Kreeg vandaag een award en wel van Katinka!! Dank je wel hiervoor!! :-)

Voor deze award geldt de volgende regeltjes:
je moet 7 dingen over jezelf vertellen en hem weer doorgeven aan
7 personen die ook weer 7 dingen over zichzelf moeten vertellen
en hem weer moeten doorgeven.
Wisten jullie dat....... :

  1. Ik werk als leerkracht in een leuke groep 3!!
  2. Ik scrap veel met mijn scrapvriendinnen!!
  3. Ben beheerster bij scrap & stempel!!
  4. Ik verslind boeken!!
  5. Ben dol op pasta!!
  6. Hou van winkelen bij scrapwinkels!!
  7. Woon in het midden des lands!!

Ik geef de award aan de volgende personen:

Vera, Nicoline, Janneke, Alina, Kristel, Marjoleine, Angelique en Betina!!

Liefs Nicolet

5 opmerkingen:

  1. dank je wel, Nicolet!

    Ik heb bij het bericht geschreven dat ik hem ook van jou heb gekregen hoor hihihi

    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel, Nicolet, hij staat al op mijn blog!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Nicolet, hij staat op mijn blog :D

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je hem hebt geplaatst....ook leuk om te zien dat iedereen er nu ineens wist je datjes van maakt ...hihih
    Toen ik las dat je 7 dingen over jezelf moest vertellen , vond ik dat zo moeilijk om te beginnen , dat ik er maar wist je datjes van heb gemaakt ....

    Groetjes,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Nicolet!
    Ik moet 'm nog op mijn blog zetten maar dat gaat goed komen hoor ;-)

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet