maandag 27 juli 2009

Terug van vakantie.

Deze kaartjes heb ik gemaakt in de vakantie vorige week. Ik had er verwacht meer te maken, maar er kwam niet meer uit mijn vingers....
De bovenste heb ik ingekleurd met de Copics en de andere drie met potloden. We waren vooral ´s avonds aan het werk en kon ik slecht zien of het mooi werd, vandaar dat ik ben over gegaan op potloden.





  • Dessinpapier : MME, lijn Penny Lane
  • Stempel: hanglar Stanglar
  • Tekststempel: ?
  • Ponsen Martha Stewart en EK succes
  • Rhinestones: Kaiserscraft

    Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartje Nicolet,leuke stempels,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn prachtig geworden, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet