zondag 12 juli 2009

Mijn eerste vakantiedag...

Bij Vera geweest, om daar, zoals mij vrijdagavond werd gemeld.... om te plakken.... ;-) Nou dat hebben we gedaan hoor. Ik was al bezig met een trouwkaartje. daarna nog een geboortekaartje, omdat ik die niet meer had en twee collega´s deze vakantie een kindje verwachten. Dan kan ik mooi weer eventjes een voorraadje maken. Dit is de eerste.



  • Dessinpapier: Imaginisce
  • Pons: Martha Stewart
  • Stempel: Whipper Snapper
  • Tekststempel: CC Designs
  • Potloden: Prismacolors en Derwent

  • Dessinpapier: Making memories
  • Stempel: Stampies
  • Tekststempel:CC Designs
  • Pons: Martha Steward
  • Potloden: Prismacolors: 1083, 1081, 1095 Derwent: 510

Liefs Nicolet

1 opmerking:

  1. Ze zijn weer helemaal goed meid!!!
    Mooi hoor!

    Liefs,
    nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet