dinsdag 14 juli 2009

Lekker bezig geweest

Wat is het toch heerlijk om te doen en laten wat je wilt.... :-)
Gisteren heb ik nog twee trouwkaartjes gemaakt. Nu heb ik weer even een voorraadje.
Gisteravond kwam Andjelka om te scrappen en zij moest een geboortekaartje maken, dus dat hebben we toen samen gedaan. En buiten was het geweldig weer, windstil en aangename temperatuur, dus hebben we heerlijk buiten zitten freubelen. Dit zijn mijn resultaten...


  • Dessinpapier: Craftpapier, Making memories
  • Stempel: Stampies
  • Tekststempel: CC Designs
  • Pons: Fiskars
  • Rhinestones: Kaisercraft

  • Dessinpapier: Imaginisce
  • Stempel: Whipper Snapper
  • Tekststempel: CC Designs
  • Ponsen: Fiskars en EK Succes RetroFlower
  • Rhinestones: Kaisercraft

Liefs Nicolet

3 opmerkingen:

  1. ze zijn prachtig geworden, Nicolet!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super weer Nicolet!! Lekker dat jullie buiten hebben kunnen zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaarten Nicolet,prachtige stempels, heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet