zondag 12 juli 2009

Copics

Bij Vera heb ik gisteren de Copics uitgeprobeerd. Vera heeft er al een aantal en vind het erg leuk om te doen. Tijdens de clubdag van "Scrap en Stempel"heeft Marga de werking ervan laten zien. Ik vind het wel erg leuk, maar ik ben een pietje precies en ben bang dat ik niet de goeie kleur kan maken. Vera wil van de week naar Harolds om Copics te halen. Ik twijfel gewoon heel erg!! Heb vandaag mijn eerste afdrukje gekleurd. Ik weet het niet.... op zich voor een eerste keer...
Ga wel mee naar Rotterdam en dan beslis ik wel...




  • Dessinpapier: Bo Bunny, lijn Alissa
  • Stempel: Hanglar Stanglar
  • Tekststempel: Daisy Bucket
  • Bloemenpons: Ek succes retropons
  • Rhinestones: Kaisercraft
Liefs Nicolet

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje meid!
    En ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik heb ook heeeeeel erg getwijfeld of ik de copics wel of niet zou aanschaffen. Ben uiteindelijk begonnen met een paar kleurtjes en tja.....gezwicht natuurlijk ;-)
    En nee, geen spijt hihihi
    Bij Harolds zijn ze absoluut niet duur hoor....

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gaaf hoor Nicolet, maar dat heb ik je gisteren ook al verteld!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden...
    En ik ken dat van de Copics, maar ze zijn zo intens qua kleuren ivm de potloden... echt wel super!
    Heb ze zelf ook bij Harolds gekocht en dan ook nog even de markt over (dinsdag of zaterdag...ideaal! :))
    Oja, als je een keertje zin hebt om een bakje te doen in de vakantie... heb ook 6 weken de tijd *lol*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super hoor enne gewoon doen is heel leuk en krijg je geen spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet