woensdag 17 juni 2009

Hoezo verslaafd....

Echt waar... is dit mijn vrije dag... zit ik hier gewoon in mijn pyama in alle vroegte een kaartje te maken!! Ben je toch gek nietwaar.... Maar ja Vind het maken van kaartjes dan ook erg leuk!! :-) Gisteren heb ik al mijn schaduw-rapporten ingeleverd om te laten controleren en de 10-minutengesprekken zijn allemaal voorbereidt, dus er valt een last van mijn schouders!! Dit wordt dus echt een dagje voor mijzelf!! :-)
Dit kaartje is gemaakt met het nieuwe papier van Adornit Carolee's Creations. Vind het erg leuk papier. Weer eens papier voor jongenskaarten en die maak ik niet zoveel dus....


  • Dessinpapier: Adornit. Carolee's Creations
  • Rhinestones: Kaiserscraft
  • Stempel: Hanglar Stangler
  • Potloden: Prismacolors: 925, 1033, 946, 911, 912, 901, 903
Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje weer Nicolet, en prachtig gekleurd ook weer!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet