zaterdag 25 april 2009

Twee kerstkaartjes

Het is al weer eventjes geleden dat ik hier kaartjes heb geplaatst. Ik was druk met mijn werk!! We hadden 10-minutengesprekken en we hebben en digi-bord gekregen, dus daar moest ik een poosje mee spelen om het onder de knie te krijgen. Nu heb ik heerlijk anderhalve week vakantie, dus kan ik lekker aan de freubel. :-)
De kaartjes hieronder heb ik vorige week bij mijn zusje gemaakt. Althans, de bovenste. De ondersta was ik mee begonnen, maar die heb ik net afgemaakt. Ik heb de kaartjes gemaakt met papier van Bo Bunny.



Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

  1. Echt super gave kaartjes!!! Je komt zo lekker hier om kaartjes te maken.....ik zit met smart op je te wachten :D!
    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet