zaterdag 4 april 2009

Paper & Pictures

Vera is bij nu een heel leuk kaartje aan het maken!! Ik trouwens ook (uhum...) We zijn bezig met het papier wat we vanmorgen bij Truike in Doorn hebben gehaald. Paper & Pictures is gisteren weer open gegaan in haar winkel!!! En gaaf dat het er is!!!!! Het was vanmorgen eerst nog niet zo druk (gelukkig) konden we mooi rondstruinen. Ze heeft een heleboel nieuwe papierlijnen van verschillende merken.... Ik heb papier gekocht van Bo Bunny 2 lijnen en 2 lijnen van Daisy Bucket en een lijn van Quick-Qoutes-paper. Ook had ze weer nieuwe randponzen van Fiskars. Ik heb de boogjes die dicht zitten erbij!!


Liefs Nicolet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet