zondag 8 februari 2009

Weer wat nieuws...

Van de week een nieuw kaartje gemaakt. met de cardkit van de Crazy meiden. Moet wel wennen aan het papier, want ik heb niets met Valentijn, dus heb het papier zo gebruikt dat er geen valentijn aan te pas komt... Had eerst nog een bloemenbrad gebruikt, waar ik zelf aan twijfelde. Johanna heeft mij bevestigd, dus de stempel heb ik opnieuw op het kaartje geplakt...


Deze heb ik gisteren bij Vera gemaakt. Noƫlle was ook mee en zij heeft ook heerlijk zitten knutselen. Ook ditmaal het papier van de cardkit van de Crazy meiden gebruikt.

Deze heb ik ook bij Vera gemaakt en de laatste dingetjes vanmorgen afgemaakt. Deze is met het papier gemaakt van de cardkit van Simple scrappen. De stempel zat er ook bij. Papier en de stempel is van Imaginisce.

Liefs Nicolet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet