zaterdag 28 februari 2009

Nachtwerk...

Als eerste...Vera alsnog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren!!! Straks krijg je je cadeautje en gaan we scrappen. Ik heb er weer zin in.
Vanacht was weer een nacht dat ik totaal niet kon slapen.... Grrr.... heb vanacht dit kaartje maar gemaakt!! Het papier lag nog klaar en het stempeltje van Hängler Stängler had ik van de week al ingekleurd.


Het volgende kaartje hebik afgelopen woensdag gemaakt. Andjelka kwam 's avonds scrappen dus we zijn lekker bezig geweest.


Liefs Nicolet

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn weer prachtig Nicolet!!!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. rachtige kaartjes, Nicolet!

    Groetjes,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks het nachtwerk is het een super kaartje!!! Het andere kaartje is ook supers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je hebt weer een aantal geweldige kaartjes gemaakt Nicolet ! SUper hoor !
    Liefs,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet