maandag 16 februari 2009

Kerstkaartje

Ben gisteravond begonnen met dit kerstkaartje en vanmorgen heb ik het afgemaakt. Het is gemaakt met het papier van Heidi Grace Designs.

Ben vanmorgen begonnen met mijn scrapkamer maar eens op te ruimen. De ene keer zit ik boven en de andere keer beneden. De afgelopen periode was dat beneden, maar ik heb geen zin om op te ruimen, dus het was al een poos een zooitje op mijn eettafel. Ik verkas daarom maar weer naar boven, daar kan ik gewoon de deur achter mij dichttrekken en alles laten liggen. Maar ik ga eerst maar eens sorteren waar ik nog wat aan heb en wat weg kan... Ben benieuwd hoe lang ik hier zin in heb. volgens mij ben ik zo weer aan het knutselen... :-)

Liefs Nicolet

4 opmerkingen:

  1. hey meid, wat een leuke kaarten je weer gemaakt zeg!Krijg gelijk zin om aan de freubel te gana !

    Super hoor ;-)

    Liefs,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Nicolet!! Hoever ben je met je scraphok ;D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet