zaterdag 21 februari 2009

13e kaartje...

Dit is mijn 13e kaartje deze vakantie. Ik ben er met nog een bezig, maar daar heb ik een aantal materialen nog niet van...dus die ligt even langs de zijlijn.... ;-)
Gisteren kwam Kristel onverwachts langs. Ze hoorde dat ik naar Doorn zou gaan, dus kwam ze halsoverkop deze kant op.... Hebben leuke nieuwe papiertjes gekocht (nieuwe lijnen van My minds eye (penny Lane) en Kaiser scrapbook.... ECHT SUPER!!! Ook heb ik nog een paar kleurtjes Rhinestones gekocht... Daarna zijn we nog een poosje aan de slag gegaan...dit is mijn resultaat.
En nu is het wachten op Vera...gaan we gezellig weer verder freubelen!!!


Liefs Nicolet

2 opmerkingen:

  1. Prachtig Nicolet!
    Je bent lekker bezig geweest zo te zien ;)

    Liefs,
    NIcoline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook echt weer een super kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet