zaterdag 17 januari 2009

Vera is een dagje geweest

Vandaag is Vera geweest om te komen scrappen. Vanochtend zijn we eerst naar Dolls geweest om wat inkopen te doen. Wat patterend paper en cardstock.
Daarna zijn we aan de slag gegaan. Het laatste kaartje heb ik vandaag gemaakt. Een moeder uit mijn klas heeft een meisje gekregen, dus daar heb ik een geboortekaartje voor gemaakt (met het nieuwe papier van Dolls).
Het bovenste kaartje heb ik van de week bij Andjelka gemaakt. Deze is naar aanleiding van een sketch van Tiets.


Vera bedankt weer voor de gezelligheid en tot de volgende keer...
Liefs Nicolet

4 opmerkingen:

  1. je kaartjes zijn weer geweldig leuk geworden nicolet!
    ik moest ook nodig maar weer eens wat gaan doen ,heb al een paar weekjes wegens omstandigheden niets gedaan ;-(

    Liefs,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super Nicolet! Het was weer gezellig, we hebben nog leuke dingetjes bij Dolls op de kop kunnen tikken :D

    Liefs Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes
    helemaal gweldig groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Nicolet,
    Ik heb iets voor je op mijn blog !

    Liefs,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog en ik waardeer het dat je een bericht achterlaat. Dank je wel!!
Groetjes Nicolet